Oorspronkelijk geplaatst door dechra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4x4 gezinswagen
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Denk ni da ge Tiguan en Touareg kunt vergelijken. Wss lag er een zware motor in die Touareg. Tiguan heeft een 1.4 naftje met 150pk.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHLDe taxi hier in de buurt rijdt een Audi A6 allroad quattro. Om mijnen oprit op te rijden bij sneeuw moet ge goed gewapend zijn. Die rijdt daarop met een heel klein beetje wielspin. Is redelijk stijl en zijn kasseien. Dit in combinatie met sneeuw... Dus alle respect voor het quattro systeem van Audi. Van de anderen weet ik het eigenlijk totaal niet...
Ik geloof dat de quattro ook een permanent 4X4 systeem is ?
Je hebt er ook met een viscokoppeling. Denk dat dit systeem minder goed is. Heb er wel weinig verstand van...maar met zo'n visco moeten eerst je voorwielen slippen vooraleer die achteraan tractie krijgt.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Misschien toch ook eens zeggen wat je voor de rest nog zoekt in een wagen? Want zonder meer vereisten kun je even goed voor een suzuki Jimny gaan, als je snapt wat ik bedoel! Welke opties je graag zou willen. Alsook in welk budget je zowat zit te kijken. Wat je algemeen verwacht van je wagen voor de rest. Oa. qua ruimte. Wil je meer een SUV-type wagen of liever een station met off-road capaciteiten?Last edited by Phate; 11/02/2018, 12:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Je hebt ook een 2 liter met 220pk hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dechraJullie zijn precies nogal fan van de quattro
De omstandigheden zijn hier soms wel extreem. De helling in onze straat is toch verschillende honderden meters lang en voor onze deur loopt de hellingsgraad op tot 17%. Deze omstandigheden zijn dan ook de reden dat ik uberhaupt een nieuwe wagen wil kopen, dus je begrijpt wel dat ik veel belang hecht aan de terreincapaciteiten van de wagen.
Ik zie de A4 allroad wel zitten, maar het prijskaartje was wel hoger dan gedacht.
Het is niet dat je onbegane paden in het regenwoud of de Himalaya op gaat hé... ;-)
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenKan in principe voor geen enkele 4x4 met goede winterbanden een probleem zijn.
Het is niet dat je onbegane paden in het regenwoud of de Himalaya op gaat hé... ;-)
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenYes...Ne Audi en ne BMW hebben ze. Die Audi gaat goed vooruit. Ken jij die ? Weet je soms welke motor die heeft ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Yannick? Ja die ken ik. Volgens mij is hij al aan zijn 2de bezig en heeft hij nu ook een BiT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Da' s 330 pk dan ? Hoorde al aan de ronk dat het iets meer was lol. Knap machien vind ik het. Goeie gast ook...
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Da' s 330 pk dan ? Hoorde al aan de ronk dat het iets meer was lol. Knap machien vind ik het. Goeie gast ook...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDie "ronk" is fake, elke 3.0TDI heeft het. Is te horen in Dynamic mode. En moet bekennen dat als ik de kans krijg hem er ook altijd opzet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Is dat geluid buiten ook nep ? T is als ik buitenkom als mijn ma of zoon toekomt da k het hoorde dat er wel wat power achter zit. Draait stationnair ook precies meer toeren dan de mijne.
Comment
-
Ik moet toch altijd lachen met mensen die een 4*4 nodig denken te hebben om in de winter ergens te geraken.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet handig kan zijn om 4 wiel aandrijving te hebben, maar voorwiel aandrijving lukt ook altijd (terwijl achterwiel aandrijving vaak een ramp is).Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs nen box ter hoogte van de uitlaat en uiteraard binnen ook.
In de Espace had ik dat voor binnen, maar heb dat snel weer af gezet. Leek met een racewagen te rijden. Mijn moeder zat er eens bij (is 84 jaar) toen het op stond en ze vroeg me of die motor wel normaal draaide toen ik eens optrok . Echt met een heel bezorgd gezicht...
Comment
-
Ja, in de Megane staat dat geluid alleen op in sportstand. Dat klinkt dan wel sportief, maar vind dat zo geforceerd.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment