Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x4 gezinswagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

    Goedkoopste Renegade met 4x4, benzine en automaat kost 32800 zonder opties.
    Deze wagen heeft een werkelijk verbruik van zo'n 9.5 liter/100km volgens verschillende sites.
    Reviews zijn ook niet denderend

    Die 1.6 E-Torq is dan ook een draak van een motor. In de zomer komt er een grote facelift met modernere motoren (1.0 e.d.).
    De prijs die je zegt is ook zonder kortingen, en de kortingen zijn groot, zeker op stockmodellen.
    Ofwel de 1.4 multi-air nemen (leuk blokje) met fikse korting, of wachten op de facelift in de zomer.

    Reviews niet denderend? Valt goed mee, er zijn er veel die zeer enthousiast zijn.

    "Wat een verrassing. Deze ‘wereldauto’, ontwikkeld in samenwerking met Fiat, intrigeert ons. We vreesden een saaie auto, gebouwd om een zo ruim mogelijk publiek te bekoren maar kregen een origineel aanbod zonder echte concurrentie en met een uitgesproken persoonlijkheid."

    Nadat het Europa heeft gered, wil Jeep het nu veroveren. Het voornaamste wapen in dit vreedzame offensief is deze Reneg


    "Dat de Jeep Renegade vooral met voorwielaandrijving buitenrijdt bij de dealer kan je dan erg vinden, het doet weinig af aan de andere kwaliteiten die de wagen heeft. Tijdens onze test heeft hij menig harten veroverd en hoofden doen draaien."

    *'Zonde dat het merendeel van de in ons land verkochte versies voorwielaangedreven zullen zijn'*, dat besloot collega Yves bij zijn eerste kennismaking met de [Jeep Renegade op Italiaanse wegen](https://autofans.be/rijtesten/suv/29775-rij-impressie-jeep-renegade-2014). Of dat echt zo erg is? Dat zochten we uit op Belgische bodem.


    Trouwens in u link zetten ze een renegade naast een X1 & qashqai, die zitten toch wel echt een segmentje hoger hoor.


    Dan nog de Compass, nieuw model, scherpe prijs, verkoopt goed, ruimer, ...
    Classic cars on demand

    www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

    - It's time to make your dream come true -

    Comment


    • #82
      Is van de 1.4 multi air, is geen andere versie met 4x4 en automaat.

      En andere merken geven ook korting...

      Comment


      • #83
        Een Octavia 1.8T 4x4 of een Golf Alltrack ook met 1.8T en 4x4 ..

        Comment


        • #84
          Wat heet TS nu eindelijk beslist?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

          Comment


          • #85
            Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
            Is van de 1.4 multi air, is geen andere versie met 4x4 en automaat.

            En andere merken geven ook korting...
            Vreemd, ik heb eens 3 weken met 500X Cross Plus mogen rijden en toen zat ik aan 8.3 liter, wat niet slecht was als je de vlotte rijstijl in rekening neemt.
            En andere merken geven ook korting inderdaad, maar in het kleine SUV segment is de Renegade wel de betere offroader (naast een Captur, CX-3 e.d.), en de kortingen zijn bovengemiddeld.
            Classic cars on demand

            www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

            - It's time to make your dream come true -

            Comment


            • #86
              "De betere offroader"
              Komaan zeg, de ts wil een auto om een paar dagen per jaar in de sneeuw zijn straatje op te kunnen rijden. Daarvoor heb je geen offroader nodig.

              En ivm met offroaden: dan kan je een best capabele 4x4 hebben, zonder de juiste banden geraak je nog nergens in modder. En met zulke banden wil je echt niet die 360 andere dagen in het jaar op de snelweg rijden.

              Die review van Autofans heb jij ook wel met een roze bril gelezen hoor, dat is wat ik er uit haal:

              Het moet gezegd, die automaat was niet onze beste vriend tijdens de testperiode.
              Zuinigheidsrecords zal deze container op wielen nooit breken
              Ook de Renegade heeft last van golvende bewegingen wanneer we tegen 120 km/u over de snelweg denderen
              Hij is best snedig en werd ook vrij hard afgeveerd, misschien zelfs iets te hard naar de mening van de achterste inzittenden te beoordelen.
              Te snel ga je echter beter niet, want dan maak je alweer kennis met de harde afvering.
              Dat is een pak geld en het laat je tweemaal nadenken

              Comment


              • #87
                Een 4x4 enkel om hoogstens 2 of 3 weken per jaar (misschien) een helling op te kunnen?

                Zéker dat het met degelijke winterbanden ook al niet zal lukken?

                Comment


                • #88
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                  Een 4x4 enkel om hoogstens 2 of 3 weken per jaar (misschien) een helling op te kunnen?

                  Zéker dat het met degelijke winterbanden ook al niet zal lukken?
                  Ik kan da wel geloven hoor... Maar daarom genen echten jeep hee.

                  Comment


                  • #89
                    Ik kan voor dat soort situaties (steile weg en sneeuw) alleszins de AWD van Subaru aanraden. Toen het in December twee dagen sneeuwde waren we die zondag toevallig ingeschreven voor een rondrit met de Soobie. De kasseien van de Kemmelberg? Geen enkel probleem.

                    Comment


                    • #90
                      En weeral laat de topicopener zich amper horen.

                      Comment


                      • #91
                        Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        En weeral laat de topicopener zich amper horen.
                        Zouden ze dit dan nog lezen achteraf eigenlijk ?

                        Comment

                        Working...
                        X