Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Arteon - sfeerverlichting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW Arteon - sfeerverlichting

Ik heb een VW Arteon besteld zonder het pack ambiente. Heeft deze ‘s avonds sfeerverlichting en zo ja in welke kleur is die?

heeft iemand soms een afbeelding?

groeten,
    Dneirynck

Ik begrijp uit de configurator dat je inderdaad het ambientepakket nodig hebt, wil je sfeerverlichting

Pack Ambiente
    • Instapverlichting/waarschuwingslampjes in LED-techniek in de portieren vooraan
    • LED leeslampjes vooraan
    • Sfeerverlichting
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dneirynck
      Ik heb een VW Arteon besteld zonder het pack ambiente. Heeft deze ‘s avonds sfeerverlichting en zo ja in welke kleur is die?

heeft iemand soms een afbeelding?

groeten,
      Dneirynck
      Dat denk ik niet, alvast toch niet bij Audi. Ambiente is dus wel een must vrees ik.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Maar is die dan ‘s avonds helemaal donker van binnen? Of brandt enkel de dashboardverlichting?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dneirynck
          Maar is die dan ‘s avonds helemaal donker van binnen? Of brandt enkel de dashboardverlichting?
          Bij Audi hebben ze Ambiente 1 & 2.
          Ambiente 1 heb je oa wit licht onder de ramen en voeteinden, bij den 2 heb je dat in kleurtjes.

Geen idee hoe het bij de prachtige Arteon zit maar het zal toch wel iets gelijkaardigs zijn veronderstel ik.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

als je de configuratie in nacht-modus zet, dan is er in elk geval niets van sfeerverlichting ofzo te merken, als je het ambiente-pakket niet hebt aangevinkt. Zal dus wss alleen je dashboard zijn.

Weet de dealer dit niet ?
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

afhankelijk R line, Elegance of gewone versie.
              Heb Elegance versie besteld en blijkbaar zit er interieuverlichting bij mij op, zo'n wit lijntje in deuren en dashbord.
              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                afhankelijk R line, Elegance of gewone versie.
                Heb Elegance versie besteld en blijkbaar zit er interieuverlichting bij mij op, zo'n wit lijntje in deuren en dashbord.
                Aha, interessant, heb ook Elegance besteld. Dus ik mag een wit lijntje verwachten dan. Had liever de blauwe gehad, maar beter dan niets he.

Comment

ik zou hem deze week of volgende week hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dneirynck Bekijk Berichten

Aha, interessant, heb ook Elegance besteld. Dus ik mag een wit lijntje verwachten dan. Had liever de blauwe gehad, maar beter dan niets he.
                    Dat blauw is een aftermarket-optie van nog geen vijf euro.

Comment

Alleen wit? En dat is nergens aan te passen?
                      Ik kan dan tenminste nog kiezen tussen enkele kleuren bij mijn Megane
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik heb geen idee welke kleuren. In onze V40 kunnen we ook de layout kiezen van kleur.
                        Mijn arteon zal maar volgende week geleverd kunnen worden.

Comment

Working...
                        X