Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Landrover Velar 2.0D 180 Pk AWD, Jag F pace 180 pk AWD, en VOLVO XC90 FWD 190 pk D4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Landrover Velar 2.0D 180 Pk AWD, Jag F pace 180 pk AWD, en VOLVO XC90 FWD 190 pk D4

maandag met alle drie testrijden en dan beslissen. Welke wordt het volgens jullie? alle pro en contras welkom!

Velar!

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Vriend heeft gekozen voor de Velar stuurt hij me net.

3liter 300pk r dynamic
      Dan ook met pano schuifdak, volledig leder, matrix lampen, 21” velgen, gekoelde en verw zetels, spec airco, full navi, spec surround system, drive pak, black pak, privacy glass,

Wachten tot juni.

Mijn schoonzus heeft een xc90 T8 full option en die is toch ook heel knap.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik zou met die motorisatie voor een velar gaan.. mocht het een iets meer potente aandrijfving zijn de f Pace
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

Ik verkies Zweedse kwaliteit boven Engelse brol maar zou een alternatief zoeken voor de zeer verouderde dieselmotor.

Comment

De XC90 maar dan wel AWD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
              Ik verkies Zweedse kwaliteit boven Engelse brol maar zou een alternatief zoeken voor de zeer verouderde dieselmotor.
              Mijn madam stond laatst met haar XC90 D4 in panne op Zaventem. Leuk, als je net met de kinderen van vakantie terugkomt, zo midden in de winter. Dus Engelse brol vs. Zweedse kwaliteit: alles is relatief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten

Mijn madam stond laatst met haar XC90 D4 in panne op Zaventem. Leuk, als je net met de kinderen van vakantie terugkomt, zo midden in de winter. Dus Engelse brol vs. Zweedse kwaliteit: alles is relatief.
                wat was het probleem?

al bij al is wel geweten dat ze bij JLR veel problemen hebben (elektronica) en vooral met hun diesels (Adblue, renegeratie, roetfilter,..).
                Kennis van me werkt bij JLR dealer en soms vallen die dingen al in panne de dag nadat ze zijn afgeleverd (geen alleenstaand geval).

Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Het hart zegt de Range Rover

Al is een XC90 misschien wel stuk goedkoper en ruimer?

Comment

Persoonlijke voorkeur ligt bij mij toch zwaar bij de Landrover dan. Ruim de mooiste wagen, naar mijn mening. En vermoedelijk ook het meest exclusief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten

wat was het probleem?
                      Wilt ge geloven dat ik het eigenlijk niet weet? Daarvoor had ze een Defender, en was het daarmee geweest: ik had het van naaldje tot draadje willen weten. Maar de XC-90... ik kan er niet van wakker liggen

Comment

Gisteren testrit met VELAR en F PACE gedaan. Verschil was groot. De VELAR op alle vlakken beter.
                        Nu De volvo nog...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten

Wilt ge geloven dat ik het eigenlijk niet weet? Daarvoor had ze een Defender, en was het daarmee geweest: ik had het van naaldje tot draadje willen weten. Maar de XC-90... ik kan er niet van wakker liggen
                          Haha oké.
                          Ik vind het wel interessant omdat Volvo toch gekend is al betrouwbaar en veilig. Daarom
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Als Volvo mens zou ik toch voor één van de Britten gaan in deze vraag omwille van hun AWD,een SUV zonder AWD blijft raar. Met AWD zou ik de Volvo nemen maar nu zou het voor mij de Velar worden. Kwaliteit van JLR zit echt wel goed hoor,al qua motor mijn vertrouwen in de VEA 2.0 van Volvo wel het hoogste van zijn segment. De Ingenium,0M654 en B47 schijnen meer kwaaltjes te hebben. Ook (wel pas na jaren van sukkelen) zou de 2.0TDI nu wel ok zijn. Maar dat terzijde....
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                            X