Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW I3 of andere electrische wagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW I3 of andere electrische wagens

Beste,
    Heeft er iemand ervaring met een BMW I3 of andere elektrische wagens.

Het zou een auto moeten zijn die als tweede wagen dienst doet en dat is vooral voor korte afstanden...

De enige mooie vind ik precies een I3 als je dat kan vergelijken met het andere aanbod diesel en benzine wagens.

Graag feedback...

groeten
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Qua uiterlijk zijn de nieuwe Nissan Leaf en de Hyundai Ioniq ook wel "normaal". Als je dat bedoelt.

Comment

Niet slecht bedoeld, maar als je een i3 mooi vindt ligt je standaard qua uiterlijk van auto's toch heel laag

Comment

Hyundai Kona Electric.
        Veel hogere actieradius dan die (lelijke) I3 en is ook nog eens goedkoper.
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Renault Zoe, of is dat te goedkoop?

Comment

Bekijk eens wat tests op Youtube, bij voorkeur van gebruikers die hem al een tijdje hebben.

Meesten zijn tevreden, maar het concept heeft uiteraard zijn beperkingen.

Door het kleine aanbod zijn de prijzen van een gebruikte i3 nog altijd erg hoog

Temeer daar een nieuwe i3 nu goedkoper is dan 4j. geleden (en intussen ook nog eens de helft aan rijbereik heeft gewonnen)

Comment

Ik weet nu niet in hoeverre het mogelijk is om van een 'oude' 22kwh een 33kwh te maken en wat dat dan zou moeten kosten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2
                Ik weet nu niet in hoeverre het mogelijk is om van een 'oude' 22kwh een 33kwh te maken en wat dat dan zou moeten kosten
                Nieuwe batterij zou ong 16000 euro moeten kosten. Schoonbroer rijdt met een i3 en had eens geinformeerd

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

intussen ook even uitgezocht, zou 9.212,28€ + BTW kosten

totaal niet interessant dus

Comment

Even een vraagje in verband met elektrische Bmw's tussendoor. Wordt een BMW 330e fiscaal als volwaardig plug in hybride gezien? Maw kan deze voor ongeveer de volle 100 procent afgetrokken worden of is dit een zogenaamde "FAKE" plug in hybride die niet meer onder dit fiscaal regime valt. Zelfde vraagje voor de 225 plug in tourer.
                    alvast dank voor de hulp

Comment

Let ook op dat de CO2 uitstoot binnenkort op basis van de WLTP cyclus bepaald wordt i.p.v. de NEDC waarden van vandaag. Dat betekent vaak 5 tot 30% extra CO2 volgens WLTP vergeleken met NEDC. Er is wel een korte overgangsregeling, maar als je hybride vandaag nog “echt” is en bv 48gr CO2 heeft, zit die na september 2019 misschien boven de 50gr en is hij ook “fake” voor de fiscus dacht ik...

Comment

Working...
                      X