Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan Leaf II vs Hyundai Ioniq Electric
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cob22 Bekijk BerichtenIk had gelezen dat ze elektrische auto’s momenteel testen tot max 160 000km, ik ben serieus benieuwd na het rendement van de batterijen. Als ik zie in de laptop, gsm...na 2j elke dag opladen, het rendement serieus omlaag is gegaan. Nu ik vind in dit vergelijk de leaf een “sportiever” voorkomen hebben dan de ioniq
Comment
-
Als ik tussen de Leaf en de Ionoq moet kiezen, zal het voor mij toch wel de Leaf worden denk ik.
Op het werk is er iemand die nu al enkele maanden met een Ioniq rondrijd en die is er toch nog altijd heel tevreden van.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenIk zag zo'n Leaf waar het battery pack van ontplofte, dat battery pack bevindt zich ... onder de achterbank.
Tegen het begin van de lente graag.
Gaat dat lukken, Packard ?
Comment
-
Mijn zoontje, mijn meest waardevolle bezit gaat op de achterbank zitten.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oud model he2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Waarschijnlijk dus een of andere kortsluiting in het circuit bij het laden?
Maar de brandstoftank bij de "gewone" auto's zit meestal ook onder die achterbank, en die kan ook altijd ontploffen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Ook al naar de Kia Kona gekeken?
Ivm batterijen onder de achterbank?
Waar moeten ze dan anders? Tesla en meeste andere EVs hebben batterijen onder de volledige vloer.
Denk je dat een benzine of diesel zoveel veiliger is?
Paar weken geleden was het precies om de dag een uitgebrande benzine of diesel wagen.
Het risico dat je tussen vrachtwagens geplet wordt in de file is vele malen groter hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenStaat daar precies op een plaats om te laden?
Waarschijnlijk dus een of andere kortsluiting in het circuit bij het laden?
Maar de brandstoftank bij de "gewone" auto's zit meestal ook onder die achterbank, en die kan ook altijd ontploffen.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenOok al naar de Kia Kona gekeken?
Ivm batterijen onder de achterbank?
Waar moeten ze dan anders? Tesla en meeste andere EVs hebben batterijen onder de volledige vloer.
Denk je dat een benzine of diesel zoveel veiliger is?
Paar weken geleden was het precies om de dag een uitgebrande benzine of diesel wagen.
Het risico dat je tussen vrachtwagens geplet wordt in de file is vele malen groter hoor!
minder fan van het dashboard/middentunnel daar.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Hyundai kona bedoel je?
minder fan van het dashboard/middentunnel daar.
https://www.egear.be/hyundai-kona-electric/Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
mss tomski, vindt jij dit ook interessant
met een zp opbrengst van 10500kw/h, dekken zij hun volledig verbruik...e-auto's 23000 km + de verwarming van hun huis...zou in be aan prosumententarief iets van een € 1200 zijn
ben er jaloers op eigenlijk, erg knap
- Likes 2
Comment
-
Vind ik leuk!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Het batterijmanagement (meer bepaald de koeling) van Nissan zou blijkbaar niet zo goed zijn, iets waar GM en Tesla wel heel goed op scoren, dus misschien moet je eens zoeken wat Hyundai daar voorzien heeft? Zie https://pushevs.com/2018/03/20/nissa...kwh-batteries/ .
Comment
Comment