Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan Leaf II vs Hyundai Ioniq Electric

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik zou voor de Kona gaan, idd die middenconsole is nu niet state of the art mooi maar echt 'mottig' is dat ook niet. En wie weet valt het live beter mee.
    De buitenkant daarentegen is uber-cool en toch wel hip, heb er nu al een paar keer eentje 'in het echt' gezien en het heeft allure.
    Van uw 2 mogelijkheden zou ik de leaf nemen.

Comment

collega van me heeft ook net zijn kona

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        collega van me heeft ook net zijn kona
        een electrische?
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

jep, maar ik was mis kwa model door tt's post, een ioniq

Comment

ha, want de kona EV was nog niet leverbaar...

Comment

Comment

Juist uit nieuwsgierigheid...
                Ik ben eigenlijk wel heel geïnteresseerd om volgende keer elektrisch te gaan rijden voor woon/werk. Ben ervan overtuigd dat dat goed werkt en de toekomst is. Maar met mijn km/dag misschien nog te hoog gegrepen. Binnen een normaal budget natuurlijk...

Maar wat ik me dus afvraag is waarom de Renault Zoë door niemand meer als alternatief wordt aanzien? Die zijn er toch ook al lang mee bezig? Ze waren bij de eerste zelfs. Zijn ze ondertussen zo ver achter op de concurrentie misschien?
                King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Best wel traag, en je zit met die batterijhuur. Met aankoop batterij zit je aan meer dan 30k voor een klein autootje. De leaf en ioniq zijn even duur en dubbel zo groot

Comment

Eigenlijk spijtig dat de Fluence ZE geen vervolg meer gehad heeft.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

OK. Ze hebben dus gewoon de kaas van hun brood laten eten. Spijtig wel...

On-topic:
                      Zonder me erin echt verdiept te hebben, de Leaf. Puur voor de betere looks.
                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                        X