Ben aan het twijfelen tussen beide velgen in 19" voor onder mijn Honda Civic 2017 Sport Plus. Oorspronkelijk wou ik Ultraleggera's maar ze worden mij afgeraden ivm de ET waarde en ze zijn maar in 1 waarde te krijgen. Dan was ik gevallen voor de HyperGT's. Maar hoe meer ik de Leggera's zie, hoe meer ze mij ook bevallen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OZ HyperGT HLT of OZ Leggera HLT
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenook Leggera voor mij.
foto hierboven toont niet zo duidelijk het design ervan.
Zou je ze ook zwart kiezen ?
Moesten het de Leggera's worden wel denk ik. Ik heb een blauwe Civic met glanzend zwarte afwerking (grille, diffuser, spiegels, zijschorten). Foto's staan in mijn topic in mijn signature.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Idd, vandaar het dilemma. Zwart zou wel mooi staan bij de rest van de zwarte afwerking....maar het steekt het design van de velg weg + na verloop van tijd steekt het mat zwarte van de banden wat af tegen het glanzend zwart van de velg zelf.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Comment
-
Ik heb dat nog al eens ergens gelezen. Dit zou toch niet mogen voor toch wel al vrij dure velgen.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenIdd, vandaar het dilemma. Zwart zou wel mooi staan bij de rest van de zwarte afwerking....maar het steekt het design van de velg weg + na verloop van tijd steekt het mat zwarte van de banden wat af tegen het glanzend zwart van de velg zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenMooie keuze, proficiat !
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenVind ik ook! Post zeker wat foto's als ze er onder liggen!
Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Comment
-
ikbenben
Ik adviseer u om het risico te vermijden om direct de velgen te laten behandelen met een beschermende coating zodat remstof niet kan inbijten in de lak (ik heb dat bij mij huidige auto ook laten doen, maar ik kom
even niet op de naam van het product). Ik poetste bijvoorbeeld de velgen in de zomer elke week grondig en toch was de lak volledig dof na 2 zomers gebruikt te hebben.
Comment
Comment