Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luxeprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Zo een luxeproblemen heb ik jammer genoeg nooit. Ik zou het wel weten. Geen van de 3 en pertinent de XC60 Maar zo ver gaat mijn budget nog lang niet reiken.

    Maar ik begrijp dat wanneer ge zoveel probs met Volvo hebt gehad, dat ge dit dan niet meer wilt.

    Ik zelf kijk vooral naar de uitrusting dat ik voor mijn budget heb, anderen dan weer vooral naar het merk en looks en die hebben minder belang bij de uitrusting.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Jors Troelie Bekijk Berichten
      Ik vind de v90 gewoon niet mooi.
      En bovendien slechte ervaring met Volvo; huidige v60 is (hoop ik althans) een maandagochtend-exemplaar.
      mijn v60d3 heeft nu 211.000km zonder 1 probleem welke heb jij?

      en mag de nieuwe v60 nog niet?
      mijn autootjes:

      Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

      Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

      Comment


      • #23
        Mijn v60 D3 heeft nu 70.000 kms op 2,5 jaar waarvan ik in totaal zo’n 6 maand met een vervangwagen heb gedaan.
        Roetfilter blijft zelfs na meermaals vervangen voor problemen zorgen, software valt gewoon uit, starten na start-stop gaat regelmatig niet, ...
        bovendien heb ik een witte wagen. Het wit op de kunststof delen is nu al verkleurd naar lichtgeel.

        Ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat dit niet bij alle Volvo’s zo zou zijn, (mrs Troelie rijdt ook met Volvo, zonder problemen) maar ik heb eventjes mijn buik vol van Volvo.

        Betreft a4 met meer uitrusting: fleetmgr is hierin zeer vasthoudend. A4 zit in andere categorie. Zou mogelijk problemen geven bij doorschuiven van wagen aan collega die recht heeft op wagen uit categorie “a6”..

        zal dus wellicht a6 avant worden. Zou graag de nieuwe hebben, maar vrees dat deze veel minder zal uitgerust zijn dan uitbollend huidig model.

        iedereen van harte bedankt voor de reacties!
        JT.

        Comment


        • #24
          hmm, en die problemen van u zijn niet te herleiden door misschien te korte ritten? Door alle electronica tegenwoordig in wagens, kan zelfs een niet goed doorladen batterij al voor ongewenste neveneffecten zorgen.

          Ivm uw vraag:

          zou persoonlijk voor de V90 gaan, stapje hoger dan de 418d sowieso en voor het echt sportieve, nu ja, BMW is tegenwoordig zo ingesteld op het brede publiek dat het eigenlijk niet sportief meer is.

          Enne, half België rijdt met een audi of BMW.

          Comment


          • #25
            kan idd liggen aan te (?) korte afstanden, maar nadat ik -zoals iedere ochtend - 1,5u file heb gereden kan je toch niet verwachten dat ik -omdat dat beter is voor de auto - nog een extra omweg ga nemen om wat meer km te doen?

            Comment


            • #26
              uiteraard niet, wilde het maar even meegeven.

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Jors Troelie Bekijk Berichten
                Mijn v60 D3 heeft nu 70.000 kms op 2,5 jaar waarvan ik in totaal zo’n 6 maand met een vervangwagen heb gedaan.
                Roetfilter blijft zelfs na meermaals vervangen voor problemen zorgen, software valt gewoon uit, starten na start-stop gaat regelmatig niet, ...
                bovendien heb ik een witte wagen. Het wit op de kunststof delen is nu al verkleurd naar lichtgeel.

                Ik heb geen reden om eraan te twijfelen dat dit niet bij alle Volvo’s zo zou zijn, (mrs Troelie rijdt ook met Volvo, zonder problemen) maar ik heb eventjes mijn buik vol van Volvo.

                Betreft a4 met meer uitrusting: fleetmgr is hierin zeer vasthoudend. A4 zit in andere categorie. Zou mogelijk problemen geven bij doorschuiven van wagen aan collega die recht heeft op wagen uit categorie “a6”..

                zal dus wellicht a6 avant worden. Zou graag de nieuwe hebben, maar vrees dat deze veel minder zal uitgerust zijn dan uitbollend huidig model.

                iedereen van harte bedankt voor de reacties!
                JT.
                Navigatie is in elk geval standaard op de A6 nu, en automaat ook.

                De "oude" krijg je nu natuurlijk met dik veel opties om de laatste kwijt te geraken.

                Comment

                Working...
                X