Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk op dit moment (of dit jaar) enkel de Hyundai Kona en de Kia Stonic.
Er zitten wel heel wat SUV EVs boven de 60k in de pijplijn voor tegen eind van het jaar dacht ik.
Tegen 202 verwacht ik wel dat er nog 2 of 3 concurrenten voor de Kona en Stonic bijkomen.
Of dat allemaal een goede beschikbaarheid gaat hebben, dat is iets anders. Nissan garage zei me dat een Leaf nu een half jaar wachttijd heeft.
De meer begoede medemens gaat een auto van 100k kopen om taxen te verminderen, de anderen zullen een kleinere wagen moet kopen om geen hogere taxen te hebben vrees ik.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Volgens mij nog veel te vroeg om er ene te kopen. Momenteel zijn die prijzen in verhouding met conventionele wagens veel te duur. Eens er een concurrentiestrijd begint, zal het pas interessant worden. Zou dan eerder CNG kopen eigenlijk.
Comment