Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe hatchback aanschaffen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe hatchback aanschaffen

Van plan om een nieuwe hatchback aan te schaffen. Dacht mss te profiteren van de stockpromo's op het vorige model van de A-klasse, een goed uitgeruste is nu op te pikken voor dik 20K...

Verder lijken de Mégane en de Astra me ook wel knap. Iemand nog suggesties?

Mazda 3

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Comment

Ga toch geen astra of megane vergelijken met A klasse.Keuze is rap gemaakt dan...

Comment

Is misschien interessant om aan te geven wat je zoekt in een wagen. Bepaalde opties, diesel/benzine, automaat/handgeschakeld, rijgedrag, ...

Comment

Benzine, handgeschakeld. Moeten eigenlijk niet te veel snufjes opzitten. Boven de 100pk en een navigatiesysteem zijn eigenlijk de enige vereisten

Comment

308 gti
            Polo 6n 1.4

Comment

Of gewoon de 308 GT Line.

Comment

Koop er ene met 5 of 7 jaar garantie!
                Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Danny65 Bekijk Berichten
                  Ga toch geen astra of megane vergelijken met A klasse.Keuze is rap gemaakt dan...
                  Idd voor mij ook geen Ster.

Z4 M40i

Comment

Ok, diesel+automaat, maar 5.000 onder uw budget waar je andere dingen mee kan doen

Comment

€ 19 940

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederico Bekijk Berichten
                        Benzine, handgeschakeld. Moeten eigenlijk niet te veel snufjes opzitten. Boven de 100pk en een navigatiesysteem zijn eigenlijk de enige vereisten
                        De eisen liggen niet zo hoog.
                        Volgens mij kan jij zeer gelukkig zijn met een astra. Knappe wagen met de juiste velgen.
                        Wij hebben eind volgend jaar een mazda 3 gekocht.
                        Wij waren ongeveer naar hetzelfde opzoek, wel een diesel

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

Comment

heel veel keuze inderdaad, persoonlijk zou ik ook naar de Mazda 3 kijken, maar het hangt er maar allemaal vanaf van wat je eigenlijk persoonlijke voorkeur is, precies zoekt in een auto, precies wilt uitgeven, ...

Comment

Ik zou zeker de Hyundai i30 op je short list zetten én gaan testen. Zuid-Koreaanse kwaliteit aan een redelijke prijs met een garantie waar je vernoemde Mercedes, Renault en Opel het schaamrood van op de wangen krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                              Ik zou zeker de Hyundai i30 op je short list zetten én gaan testen. Zuid-Koreaanse kwaliteit aan een redelijke prijs met een garantie waar je vernoemde Mercedes, Renault en Opel het schaamrood van op de wangen krijgen.
                              Bij een facelift model, heb je ook geen problemen...

Koreanen (+ meestal Jappen) wachten tenslotte ook tot andere merken, de nieuwste snufjes uitgetest hebben... en plukken dan pas de vruchten...

Comment

of deze?
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                X