Op zoek naar een ruime break als dagelijkse wagen. (jaarlijks 30.000km)
Veiligheid en betrouwbaarheid staan voorop maar comfort is wel belangrijk.
Zouden jullie, op vlak van rijconfort en betrouwbaarheid op de lange termijn + rekeninghoudend met de restwaarde, eerder kiezen voor een jongere Franse wagen met minder km's of voor een Duitse wagen met een hoger aantal km's? Budget max. 25.000 euro, en liefst onder de 20K.
Mensen die iets weten staan mogen mij altijd contacteren. (Ruime koffer 550L+, gps, pdc voor/achter, de rest is nice to have)
Bv:
Peugeot 508, bj 2017, 8.000km (gps, pdc voor/achter, panorama dak): 20.500 euro
Audi A6, bj 2014, 100.000km (gps, pdc voor/achter, leder, s-line inter/exterieur, panorama dak): 22.500 euro
Ik zet deze twee naast elkaar omdat het verschil hier erg opvalt. Benieuwd naar jullie visie.
Is zo'n A6/5/Eklasse de hoge km's echt waard (qua betrouwbaarheid, comfort, restwaarde) of kies je dan beter voor een jonge Franse wagen of bv een trapje lager in Duitse klasse zoals de Passat?
Veiligheid en betrouwbaarheid staan voorop maar comfort is wel belangrijk.
Zouden jullie, op vlak van rijconfort en betrouwbaarheid op de lange termijn + rekeninghoudend met de restwaarde, eerder kiezen voor een jongere Franse wagen met minder km's of voor een Duitse wagen met een hoger aantal km's? Budget max. 25.000 euro, en liefst onder de 20K.
Mensen die iets weten staan mogen mij altijd contacteren. (Ruime koffer 550L+, gps, pdc voor/achter, de rest is nice to have)
Bv:
Peugeot 508, bj 2017, 8.000km (gps, pdc voor/achter, panorama dak): 20.500 euro
Audi A6, bj 2014, 100.000km (gps, pdc voor/achter, leder, s-line inter/exterieur, panorama dak): 22.500 euro
Ik zet deze twee naast elkaar omdat het verschil hier erg opvalt. Benieuwd naar jullie visie.
Is zo'n A6/5/Eklasse de hoge km's echt waard (qua betrouwbaarheid, comfort, restwaarde) of kies je dan beter voor een jonge Franse wagen of bv een trapje lager in Duitse klasse zoals de Passat?
Comment