Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke vervanger voor mijn huidige Seat Leon ST Cupra?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De RS3 is nog een klasse hoger, reken maar op een 10 a 15k meer als een M140i
    Dat scheelt inderdaad al heel wat, anders was de keuze snel gemaakt!

De Type R heeft me echt aangenaam verrast, het uiterlijk is natuurlijk niet iedereen zijn smaak maar ik smaak het wel
    Wielen net iets meer naar buiten, andere uitlaatje en lichte verlaging en hij is af!
    Zoals hierboven ook staat hij is echt comfortabel! De kleurcombinatie stond trouwens inderdaad prachtig, blauw met zwart vanbuiten en dan die rode zetels!

De M2 is natuurlijk ook een geweldige machine maar is ook qua prijs net wat duurder, is niet sneller als een M140i en is niet zo handig met zijn 2 deuren.
    De wagen zal dus ook gewoon ingeschreven worden, daar ik nog een zoontje heb van 7 jaar die af en toe eens mee wilt.
    Het is niet de enige auto hier thuis, dus als er echt veel mee moet nemen we de andere wel.
    M140i zou ik nog moeten kiezen tussen Xdrive of RWD, automaat zou ik wel nemen in deze wagen.

De Golf R moet ik nog gaan testrijden, kan hem dus goed vergelijken met de Cupra. Ik verwacht er eigenlijk wel veel van, want overal komt hij toch zeer goed uit de reviews...

De Leon Cupra R is kost een heel stukje meer qua prijs tov een gewone Cupra, dat verschil is het mij niet waard...
    De 4wd zou ik eventueel wel willen rijden, net om het verschil te voelen met de fwd die ik bezit.
    Last edited by ; 22/06/2018, 15:58.

Comment

Ik rij met de M135i RWD, zeer tevreden. Hij gaat er wel uit gaan voor een groter exemplaar wegens gezinsuitbreiding. Vergeleken met onze andere wagen (318d) word je wel constant gepusht om sportief te rijden imo.

Qua looks heb ik het niet voor de Civic, zou eerder ge 40i/M2 of de Golf R kiezen. M2 zou bovenaan staan, is toch nog een stuk bruter (maar ook kostelijker). Ik hou wel van het sleeper idee, geen badges en alleen kenners zullen de wagen kennen.
      BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Geen twijfel gehad over RWD of Xdrive? Daar xdrive toch niet meer grip heeft?

Ja we hebben nog een groter exemplaar hier, ik zit voor 80% alleen in de wagen...

M2 is inderdaad heel bruut, maar volgens mij net boven het budget, zelfs jong 2de hands vrees ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
          M240i of M2?
          140i in donkergrijs of rood en shadow pack erop
          die Honda in het blauw is ook heel knap!
          Zalig eh dat donkergrijs of rood met shadow pack !!!
          Je leest helemaal mijn gedachten haha

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Subaru Impreza STI
            Staan nog een paar final editions op stock.

Case closed

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
            Toch vooral een verouderde wagen niet?
            Zowel interieur als motorisch?

Als je dan gaat kijken naar de testen, komt hij er ook niet altijd heel positief uit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              nu het nog kan zou ik voor een M140i gaan. weinig taks met LV, en zoals hier boven al aangehaald, laatste der mohikanen, manueel, etc etc.
              Een Type R kan je, nadat de M140i vernieuwd is naar een 4 cylinder met Xdrive en automaat als enige keuze, nog altijd kopen.
              Inderdaad dat is een mooie gedachtengang, de M140i zal waarschijnlijk een van de laatste 6 cilinders zijn in een hothatch...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten
                Audi rs3 ?
                Je weet dat is inderdaad de lekkerste eruit, maar helaas boven budget...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                  Inderdaad. De Type R of zelfs de 1.5 met 182pk zijn zeer interessant, maar het uiterlijk...
                  Les gouts et les couleurs hé
                  Ik ben nog aan het wachten tot KW met een schroefset afkomt en dan staat mijn Sport Plus af vanbuiten imo.
                  Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                  Audi S3 '02 sold => topic
                  Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                  Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten

Je weet dat is inderdaad de lekkerste eruit, maar helaas boven budget...
                    2dehands ? een 140i is idd een lekker bestuurders wagen alleen is het interieur niet echt mijn ding...

ik zou gewoon de cupra houden en daar lekker op verder modden. zijn zo veel dingen die je kan doen aan de wagen om hem nog strakker te krijgen..

nog enkele optie's:
                    i30n
                    A45
                    Lancer Evo
                    Golf GTI TCR
                    audi S3 sedan
                    Octavia RS
                    Alfa Romeo Giulia Super veloce
                    2dehands RS4
                    ....
                    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                    Klikerdeklikhier
                    Car name: Octavius Rsus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Subaru Impreza STI
                      In deze categorie auto's is dat inderdaad ook de topper wat mij betreft.

Zwiterse collaga heeft er zo eentje. In de winter scheurt zij daar met plezier mee door de sneeuw
                      Last edited by K2; 22/06/2018, 22:30.

Comment

Eens horen in UK voor rs3 hé? Ultieme karren zijn m2 competition (m4 motor in m2 410 pk) en de rs3 berline

Comment

Vandaag was de testrit met de M240i voorzien, moet ik meer zeggen als Manueel RWD en M performance uitlaat
                          Auto reed geweldig, motor is echt zalig om mee te rijden! Ik zou wel opteren voor automaat voor mezelf de dagelijkse ritjes te doen.

Ga eens horen als het mogelijk is om de rwd en xdrive achter elkaar te testen...

Foto van het geteste model:

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichten

2dehands ? een 140i is idd een lekker bestuurders wagen alleen is het interieur niet echt mijn ding...

ik zou gewoon de cupra houden en daar lekker op verder modden. zijn zo veel dingen die je kan doen aan de wagen om hem nog strakker te krijgen..

nog enkele optie's:
                              i30n
                              A45
                              Lancer Evo
                              Golf GTI TCR
                              audi S3 sedan
                              Octavia RS
                              Alfa Romeo Giulia Super veloce
                              2dehands RS4
                              ....
                              Zelfs 2de hands is er een serieus budget voor nodig, dan ga ik liever voor een m140i of zelfs een M2 die budgettair net wat lager liggen...

Nee ik wil graag eens veranderen
                              De cupra is een zalige wagen, heb er altijd graag mee gereden!
                              Maar tijd als autoliefhebber voor iets anders

Comment

ik zou nu het nog kan een manueel én rwd nemen, de volgende 1 en 2 serie worden in de topversie vermoedelijk enkel automaat en enkel 4wd en uiteraard enkel 4cyl
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Weet er iemand hoe de I30N en de nieuwe Megane RS in vergelijking zijn met de Cupra?

Comment

zou zeggen gaan rijden hé kurt !

de i30n is een zalige wagen maar geen automaat in dus voor me viel die daar op af
                                    Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                                    Klikerdeklikhier

Comment

Het moet niet per se een automaat zijn, zoals bvb bij de Megane is het bijna strafbaar om een automaat te nemen
                                      De Type R past ook perfect met een manuele bak!

Comment

In een hot hatch is het toch doodzonde dat je een automaat zou nemen.

I30N vind ik echt knap en ben ook benieuwd naar een uitgebreide test tov de nieuwe Megane
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                          In een hot hatch is het toch doodzonde dat je een automaat zou nemen.

I30N vind ik echt knap en ben ook benieuwd naar een uitgebreide test tov de nieuwe Megane
                                          niet als je het ook voor dagelijks verkeer gebruikt ik zou nooit meer willen roeren in de pot !
                                          Klikerdeklikhier

Comment

Working...
                                          X