Het bedrijf waar ik werk krijgt 20% korting op alle wagens van VAG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedrijfswagen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Gisteren stond hier op de parking een nieuwe CLA. Dikke velgen, AMG pack, speciale zetels etc etc.
En dan kijk ik naar binnen en zie zo'n zielig versnellingspookje. Dikke afknapper is dat voor mij.
Vroeger wilde niemand onder de 50 met een automaat rijden, en nu wil zelfs een gast van 18 al eentje.
Times they are a changing.
Ik heb thuis een auto met DSG en een handgeschakelde. Ik lig nog altijd in dubio over wat nu het leukste is.
Met welke automaat je ook rijdt, er is altijd wel een momentje waar op hij nét niet in dat toerental zit waar jij hem hebben wilt.
Als je een beetje bewust handmatig schakelt, dan heb je dat niet.
Maar uiteraard, in het huidige verkeersbestel is een automaat meer dan aangewezen. Zeker voor een bedrijfswagen die wsl vrij veel km's doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk BerichtenHet bedrijf waar ik werk krijgt 20% korting op alle wagens van VAG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk BerichtenWij hebben wel een heel grote vloot, ongeveer 2500 wagens. Volgens de garage verdienen ze niets aan de verkoop, maar zijn ze heel blij dat de wagens daar op onderhoud komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOp een Merc hoort een ster op de motorkap, dus . . . . . . . .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenkunnen we is ne keer geen groepsaankoop doen ofzo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenkunnen we is ne keer geen groepsaankoop doen ofzo ?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Van de nieuwe MX-5 met 185pk?
Nu nog 2498 anderen zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Ik doe mee!
Nu nog 2498 anderen zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenSpitsmuisgrijs.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Voorlopig nog wel, maar geef het 5 jaar en het logo van Renault staat erop
Zwei Mercedes-Rückrufe im Februar 2024: Betroffen sind über 50.000 Autos aus elf Baureihen. Diesen und weitere Rückrufe hier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenAls t nen octavia op CNG is doe ik mee.
Straks gaan we nog kleurkes vragen. Grijs it is, Spitsmuisgruis!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Nie moielijk doen hé. Als we allemaal ons eigen willeke gaan doorduwen, dan is er geen korting te rapen.
Straks gaan we nog kleurkes vragen. Grijs it is, Spitsmuisgruis!
Comment
-
Mercedes gaat leuker rijden al is de 1.6 Renault diesel in tegenstelling tot de steengoede 1.5 K9K van Renault wel een echte meuk: kettingen,barstende blokken,olielekken,turbo's....BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
Comment