Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Breaks breaks en een touran

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Breaks breaks en een touran

Beste

Ik ben op zoek naar een tweedehandswagen aangezien de huidige te klein is geworden. Mijn budget is +-15.000 euro en ik twijfelen tussen een aantal breaks. De audi a4 avant blijft toch echt mijn favoriet, is ook wel een pak duurder. Zal dan waarschijnlijk een ouder model moeten nemen met meer km's om binnen m'n budget te blijven. Andere breaks zoals de seat leon of een skoda lijken mij ook echt een goede koop. Ze lijken me allebei even goed of even slecht bijna hetzelfde maar dan in een ander jasje of zie ik dat verkeerd? De Touran is ruim en is heel mooi zowel van binnen als van buiten (vind ik toch haha).

Enkele eisen :

- Benzine
    - Max 70.000km
    - Grote koffer (liefst zonder tildrempel) ivm grote honden
    - Max 6 jaar oud
    - Liefst Duitser

Mijn keuzes

Audi A4 avant
    Skoda Fabia Combi
    Skoda Superb
    Seat Leon
    Vw Touran

Kunnen jullie mij helpen bij mijn keuze? Alvast bedankt !

Ik zou ook kijken naar een Ford Mondeo Break. De Insignia lijkt me ook een logische keuze. En, al weet ik dat het niet Duits is: de Mazda 6 is geen verkeerde auto. Hun benzinemotoren zijn ongecompliceerd en er gaat nauwelijks iets stuk aan die wagens. Het probleem is om er eentje van die merken te vinden met benzine (in België). Dat is 't voordeel van die VAG-producten. Door hun populariteit in dit land vind je ze ook makkelijker op de tweedehandsmarkt. Zelf zou ik de moeite overwegen om een auto in te voeren uit Nederland, Duitsland of Frankrijk, maar dat ben ik natuurlijk.

Comment

Dank vr het snelle antwoord. Ford Mondeo vind ik echt niet mooi :/. Importeren vanuit het buitenland lijkt me een heel gedoe, ik weet er niks van vandaar mijn schrik om één te laten importeren.

Comment

De Touran is meer geschikt als je grote honden hebt.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Iedereen is nu opeens op zoek naar die benzine die 5j geleden amper verkocht werd ;-)

Ik zou ook eens buiten de VAG groep gaan kijken in ieder geval.
          Voor dat budget ga je daar veel meer waar voor je geld krijgen.
          Mazda 6 lijkt me idd een zeer goede optie, of een Peugeot 508.
          Die laatste heb ik zelf gereden, en was daar zéér tevreden over.

Comment

Voor €15000 hebt ge bijna een full-option Duster

Comment

Subaru heeft heel goede benzinemotoren, en AWD , bv. een Forester (https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dcdf?cldtidx=5)
              Ik weet het, het is geen break of een Touran, maar een kennis heeft zoiets en neemt daarin regelmatig zijn honden mee op jacht.
              Last edited by K2; 05/07/2018, 15:06.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                Subaru heeft heel goede benzinemotoren, en AWD , bv. een Forester (https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dcdf?cldtidx=5)
                Ik weet het, het is geen break of een Touran, maar een kennis heeft zoiets en neemt daarin regelmatig zijn honden mee op jacht.
                Heel populair bij onze noorder buren.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cattoir23 Bekijk Berichten
                  Dank vr het snelle antwoord. Ford Mondeo vind ik echt niet mooi :/. Importeren vanuit het buitenland lijkt me een heel gedoe, ik weet er niks van vandaar mijn schrik om één te laten importeren.
                  Mooi: daar kan ik weinig aan veranderen Maar ze rijden wel heel goed, die Mondeo's. Zeer leuk onderstel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                    Maar ze rijden wel heel goed, die Mondeo's. Zeer leuk onderstel.
                    Kan ik het enkel maar mee eens zijn, en hetzelfde geldt trouwens ook voor de Focus.

Comment

Working...
                    X