Ik zou graag mijn madam een nieuwe bedrijfswagen cadeau dien. Ze houdt van suv, stoer maar niet TE groot. Ik hou van degelijke co2 uitstootwaarde en andere boekhoud-dinges. Prijsrange tot pakweg 50k max, all in. Waaraan denken jullie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe bedrijfswagen madam
Collapse
X
-
volvo xc40 of 60mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
-
Oneindig veel keuze he...
Q2,Q5, X4...
Volvo xc40 vind ikzelf gatlelijk maar ieder zen voorkeur natuurlijk. Heeft ze zelf geen voorkeur voor bepaalde merken of modellen?2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
XC60
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenXC60
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenVolvo vindt ze niet mooi, zegt ze.
het moet dus iets anders worden.
Ook niks aziatisch.
De wereld zou trouwens een saaie boel zijn moest iedereen dezelfde goesting hebben !!
Comment
-
Nieuwe X3, Mercedes GLC, Range Rover Evoque, de Jaguar E-Pace.
Ik zou persoonlijk waarschijnlijk de GLC kiezen. Heb de gewone Jaguar F-Pace testgereden vs een GLC en ik vond de GLC beter rijden (maar de koffer is een stukje kleiner).
De E-Pace vind ik een in elkaar gestuikte wagen. F-Pace is veel mooier. Plan wat testritten in, zal een stuk verduidelijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackbess Bekijk Berichten
Gewoon kopen wat Je zelf het leukste vindt. Als Je vraagt aan vijftig mensen wat Zij zouden doen, ga Je vijftig verschillende antwoorden krijgen.
De wereld zou trouwens een saaie boel zijn moest iedereen dezelfde goesting hebben !!
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
De facto wordt je vanaf 2020 bijna gedwongen om een (plug in) hybride te gaan rijden. Zelfs al kies je voor de meest zuinige XC40 (en dat doe je niet met dat budget), is de C02 130 gram en de aftrekbaarheid 120- (130/2)= 55 procent.
XC60 plug in hybrid is voor 120-(49*0,95/2)= 97 procent aftrekbaar.
En dat telt door, des te meer omdat ook andere kosten als verzekering ed aftrekbaar zijn in functie van de co2.
Advies: GLC 350 e matic of Mini Countryman lijken me de enige die aan uw voorwaarden voldoen. Misschien ook een i3, al heeft die wel een heel uitgesproken uiterlijk.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDacia Duster ! ! !
Comment
-
En de Stelvio ? Zijn hebben (zo als de andere merken) een pak wagens aan de man (hier vrouw..) te brengen, en dit voor eind augustus. Anders moeten ze hun stock inschrijven. Goede zaken te doen, maar het moet nog door madam graag gezien worden. De mijne heeft hem afgekeurd wegens slechte zicht naar achter, lastige in- en uitstappen wegens te brede drempel gelet op de positie van de voorzetels, en piepkleine stuur... ze wilde zelfs geen test doen... ik zal dat wel doen voor mijn eigen overtuiging (staat daar ook een bliksemsnelle Quadrifoglio...)Last edited by guyugy; 15/07/2018, 13:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackbess Bekijk Berichten
Populair zijn ze wel ! Zal wel een Full-Option worden voor 50k !!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment