Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedrijfswagen madam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

als het een beetje stoer moet zijn, een Unimog ?
    Een suv is toch altijd een beetje 'willen maar niet kunnen'

Comment

Met de E pace eens gereden. Vond hem persoonlijk zeer hard afgeveerd. Evoque was in mijn ogen al vrij hard, deze is nog harder. Voor de rest een mooie auto, maar te duur voor hetgene je krijgt. Voor 50k moet je echt niet gek gaan doen. Zelf vind ik de Evoque en de Stelvio wel knap. Evoque is nu wel al eventjes op de markt, weet niet wanneer die veranderd van model ?

Comment

Ik vind persoonlijk de Stelvio niet mis, uitgenomen de positie van het nummerplaat typisch aan Alfa. Het zicht rondom is echter aan de povere kant, en de zetels zijn vooraan nogal kort bij mekaar, waardoor het in- en uitstappen onvermijdelijk gepaard gaat met het vrijven met je broekspijpen tegen de drempel. Niet praktisch bij slecht weer omdat de deuren de drempels niet afdekken zoals bij andere SUV’s. Twee redenen om afgekeurd te worden door madam die al niet zo enthousiast was over het designinterieur en de kleine stuur. Valt dus uit mijn prospectieve wishlist, ik zal de tijd van de verkoper niet verder verspillen.
        Last edited by guyugy; 19/07/2018, 09:54.

Comment

Amaai uw madam is er wel serieus met autorijden bezig. Tof!
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
          X