Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met de E pace eens gereden. Vond hem persoonlijk zeer hard afgeveerd. Evoque was in mijn ogen al vrij hard, deze is nog harder. Voor de rest een mooie auto, maar te duur voor hetgene je krijgt. Voor 50k moet je echt niet gek gaan doen. Zelf vind ik de Evoque en de Stelvio wel knap. Evoque is nu wel al eventjes op de markt, weet niet wanneer die veranderd van model ?
Ik vind persoonlijk de Stelvio niet mis, uitgenomen de positie van het nummerplaat typisch aan Alfa. Het zicht rondom is echter aan de povere kant, en de zetels zijn vooraan nogal kort bij mekaar, waardoor het in- en uitstappen onvermijdelijk gepaard gaat met het vrijven met je broekspijpen tegen de drempel. Niet praktisch bij slecht weer omdat de deuren de drempels niet afdekken zoals bij andere SUV’s. Twee redenen om afgekeurd te worden door madam die al niet zo enthousiast was over het designinterieur en de kleine stuur. Valt dus uit mijn prospectieve wishlist, ik zal de tijd van de verkoper niet verder verspillen.
Comment