Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een Break occasie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Een maandagmorgenmodel is voor mij:
    1. een nieuw model dat in productie ging (+/- eerste 2 jaar) (koop ik dus nooit)
    2. een bestuurder die zich niets aantrekt van zijn auto
    Vanaf de facelift worden alle auto’s immers op dinsdag, woensdag of donderdag gemaakt, en zijn er geen problemen meer…

    Comment


    • #22
      Genoeg mensen die graag wisselen en het dan ook vaak doen. Mijn vorige was ook pas anderhalf jaar oud, was niets mis mee. Eén garantiegeval gehad, maar niets bijzonder.

      Iemand die ik ken werkt bij Volvo en die heeft voor zijn huidige wagen een dag verlof genomen en heeft de productie van begin tot einde gevolgd om zeker te zijn dat alles goed zou verlopen. Dat lijkt me een droom om te doen.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
        Genoeg mensen die graag wisselen en het dan ook vaak doen. Mijn vorige was ook pas anderhalf jaar oud, was niets mis mee. Eén garantiegeval gehad, maar niets bijzonder.

        Iemand die ik ken werkt bij Volvo en die heeft voor zijn huidige wagen een dag verlof genomen en heeft de productie van begin tot einde gevolgd om zeker te zijn dat alles goed zou verlopen. Dat lijkt me een droom om te doen.
        Dat kon vroeger op Ford ook. Weet wel niet meer of ge daarvoor verlof moest nemen.
        Maar ALLES kunt ge niet volgen, vermits sommige zaken gelijktijdig op andere lijnen gemaakt worden. Dus als wij onze Mondeo wilden volgen, kon ge hem volgen, maar ondertussen was een andere afdeling het dashboard in mekaar aant steken en had ge daar geen zicht op. En het is net bij die afdeling dat ik ductape en straps heb leren kennen.

        Comment


        • #24
          Ja, en de motor wordt toch in een andere fabriek gemaakt, net zoals de zetels, de ruiten, de electronica, de kabels, de banden, de velgen, de remmen etc.

          Een assemblage fabriek doet niet veel meer dan de body lassen, lakken, en dan alle rommel er in schroeven.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
            gouden regel bij okkazies: via het chassisnummer bij de dealer de historiek laten nazien.
            Inderdaad. Heb ik bij beide Volvo's ook vooraf gecheckt. Bij de laatste ook met de dealer in Duitsland gebeld waar hij steeds onderhouden geweest is. Als er dan geen gekke dingen opduiken, dan kan je redelijke gerust zijn volgens mij.


            Comment


            • #26
              Indien benzine is de Auris super keuze. Alle benzines in dat gamma zijn superbloktjes. Opel 1.4T zou ik zo laten,kan je beter wachten op een nieuwe 1.2
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

              Comment

              Working...
              X