ik heb een nieuwe bedrijfswagen nodig voor mijn vrouw (in onze BVBA), maar ik wil geen nieuwe of recente kopen, omdat onze plannen mogelijks op een termijn van 1-2 jaar grondig zullen veranderen.
dus dacht ik: waarom niet een auto van een jaar of 4 oud. Alleen, in een vennootschap moet dit wel nog interessant blijven, rekening houdend met VAA. Dus lage CO2 uitstoot (bij voorkeur onder 120gram indien diesel) en beperkte afschrijving (hoe dichter bij de nieuwprijs, hoe relatief logischer de VAA).
in volgorde van belangrijkheid gelden ook nog volgende voorwaarden:
- er moeten achteraan 2 kleine kinderen kunnen (al gebeurt dat niet zo vaak, dus mag ook oncomfortabel)
- automaat
- als het kan ook wat leuk. Een cabrio zou ze wel zien zitten
iemand ideetjes?
dus dacht ik: waarom niet een auto van een jaar of 4 oud. Alleen, in een vennootschap moet dit wel nog interessant blijven, rekening houdend met VAA. Dus lage CO2 uitstoot (bij voorkeur onder 120gram indien diesel) en beperkte afschrijving (hoe dichter bij de nieuwprijs, hoe relatief logischer de VAA).
in volgorde van belangrijkheid gelden ook nog volgende voorwaarden:
- er moeten achteraan 2 kleine kinderen kunnen (al gebeurt dat niet zo vaak, dus mag ook oncomfortabel)
- automaat
- als het kan ook wat leuk. Een cabrio zou ze wel zien zitten
iemand ideetjes?
Comment