Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe grote Duitser ( budget 50/60k )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe grote Duitser ( budget 50/60k )

Beste leden,

Ik stel ook via deze weg hier even de vraag.
    Ik ben aan het uitkijken voor de opvolger van m'n BMW 5GT de komende tijd en heb wel wat inspiratie nodig

De criteria
    1) 4 deurs
    2) voldoende laadruimte/koffer
    3) Jaarlijks +- 60 000 km
    4) Automaat
    5) Diesel of hybride ( voorkeur voor 250 pk + dus een 3 liter
    6) de nodige comfort ( lederen zetels , gps, ... )

Budget tussen 50 000 en 60 000 euro

Ik ben een benieuwd wat jullie zouden voorstellen of suggesties ?

Mogelijke kandidaten : BMW X6 M550d , Range Rover Velar , BMW 6 GT ,

De not lijst : BMW X3 , Audi Q5 , MB GLC, volvo Xc 60/90 , franse merken al geheel niet

Jouw mogelijke kandidaten en budget van 60k? Occasies dan?
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Range Rover is Brits, maar dat terzijde.
      Voor dat budget koop ik een Mercedes E220D break.

Comment

Uiteraard jonge 2de hands voor dit budget !

Comment

+1 hier. E break als je hem voor dat geld kan vinden, en met die jaarlijkse km's.

Comment

Een Velar met de opties die je wilt heb je volgens mij ook niet voor deze prijs.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik vermoed dat dit een bedrijfswagen wordt.
              Reken een Tesla 2de hands maar eens door. Kan best zijn dat dat een behoorlijk voordelige keuze kan worden met de fiscale impact!
              Anders moet je maar eens contact opnemen met BMWMB hier op het forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                Voor dat budget koop ik een Mercedes E220D break.
                Behoorlijk saaie wagen wel. Typische firmaslet. TS wil een 3L.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Er zullen er toch niet teveel zijn die een E break als firmaslet kunnen rijden, lijkt mij ;-)

Sinds het nieuwe model ook dé referentie qua onboard communicatie.

Een 3 liter is IMO totaal achterhaald.
                  194pk in een 220 d met dat koppel is ruim voldoende.
                  En er is nog altijd de 300d natuurlijk, maar je zal hem moeten vinden voor dat budget, nogmaals.

En àlle auto's zijn saai tegenwoordig. Als je zoveel km's doet, primeert comfort toch zou ik zeggen. En dan blijft deze toch de referentie.

Comment

Alles is -voldoende-. Het is te zien wat je wenst. Maar een diesel met 194pk is dat zeker. Je kan ook zeggen dat een diesel compleet achterhaald is. En onboardcomms, dat boeit sommigen voor geen meter. Maar zo blijven we bezig. TS wil een 3L. Daar zijn redenen voor.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ideaal. https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...bff8?cldtidx=9
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Jaguar XF break, F-pace of lexus RX

Comment

Duitser zegt de titel. Niet Brexit.

Comment

Maar de TS spreekt zelf van de Velar in zijn shortlist...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Behoorlijk saaie wagen wel. Typische firmaslet. TS wil een 3L.
                              Smaken en kleuren. Goed punt van de 3L.
                              Dan ofwel een E 350D of een GLE 500e.

Comment

De keuze zal tussen een X5 en X6 gaan normaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurensWIT Bekijk Berichten
                                  De keuze zal tussen een X5 en X6 gaan normaal.
                                  Geen BMW dus

Comment

Zelf ook deze keuze moeten maken.
                                    - Testrit met Velar: WOW qua look and feel maar te kleine koffer
                                    - Testrit met 520d en E220d: op details toch voor E220d gekozen.

Weliswaar nieuw want firmaslet

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Comment

Working...
                                    X