In mijn huidige wagen voorzien van navigatie gebruik ik meestal de navigatie via Apple Carplay, dus de app die op je iPhone ook staat, wie heeft er ervaring met de navigatie Busines-versie van BMW in combinatie met de RTTI (Real Time Traffic Information) wat een betalende optie is maar dat is de Carplay ook maar dan nog duurder in de BMW optielijst?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Real Time Traffic Information BMW of via Apple Carplay navigatie-app
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door promsq Bekijk BerichtenIn mijn huidige wagen voorzien van navigatie gebruik ik meestal de navigatie via Apple Carplay, dus de app die op je iPhone ook staat, wie heeft er ervaring met de navigatie Busines-versie van BMW in combinatie met de RTTI (Real Time Traffic Information) wat een betalende optie is maar dat is de Carplay ook maar dan nog duurder in de BMW optielijst?
Ik gebruik altijd WAZE via mijn gsm. Ik heb geen iPhone dus kan geen gebruik maken van Apple carplay.
RTTI is een nutteloze optie imo
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
-
compleet tegenovergestelde bij mij, in mijn bmw 5 heb ik de professional navigatie met RTTI, werkt supersnel (na vertrek zijn de routeomstandigheden geactualiseerd met alle files etc.) en biedt snellere en betere alternatieven dan Waze (wordt meer en meer een self distroying prophecy).
Het is wel zo dat de BMW navigatie (althans in vergelijking met bv. Volvo) over lange afstanden langer wacht om alternatieve routes voor te stellen: eigenlijk anticipeert het systeem voor een stuk dat een file op een afstand die je na een uur gaat tegenkomen, al kan opgelost zijn... Waze doet net het tegenovergestelde en gaat meteen alternatieven voorstellen...
Comment
-
Apple Carplay gaat binnenkort ook third party apps ondersteunen. Dan kan je WAZE draaien op het scherm van je navigatie in de auto.
Dat is volgens mij de beste optie. WAZE wordt om de paar dagen geupdate, je auto zit na een jaar met verouderde software.
Het systeem met de beste userinterface en meest actuele data gaat de strijd winnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichtencompleet tegenovergestelde bij mij, in mijn bmw 5 heb ik de professional navigatie met RTTI, werkt supersnel (na vertrek zijn de routeomstandigheden geactualiseerd met alle files etc.) en biedt snellere en betere alternatieven dan Waze (wordt meer en meer een self distroying prophecy).
Het is wel zo dat de BMW navigatie (althans in vergelijking met bv. Volvo) over lange afstanden langer wacht om alternatieve routes voor te stellen: eigenlijk anticipeert het systeem voor een stuk dat een file op een afstand die je na een uur gaat tegenkomen, al kan opgelost zijn... Waze doet net het tegenovergestelde en gaat meteen alternatieven voorstellen...
De route keuzes die hij daar voorstelt trekken echt op niets.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichtencompleet tegenovergestelde bij mij, in mijn bmw 5 heb ik de professional navigatie met RTTI, werkt supersnel (na vertrek zijn de routeomstandigheden geactualiseerd met alle files etc.) en biedt snellere en betere alternatieven dan Waze (wordt meer en meer een self distroying prophecy).
Ik zou verwachten dat RTTI sneller kan om te concurreren met Waze
2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
-
Ik heb mij laten vertellen door de verkoper dat de optie Carplay enkel in combinatie met navigatie Professional is dat maakt dus een PLUS op de Business-navigatie van respectievelijk 310 € en 1.005 €. Dan is RTTI toch een koopje? Samen met een smartphonehouder en een kabeltje om nog parallel de Waze op te zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door promsq Bekijk BerichtenIk heb mij laten vertellen door de verkoper dat de optie Carplay enkel in combinatie met navigatie Professional is dat maakt dus een PLUS op de Business-navigatie van respectievelijk 310 € en 1.005 €. Dan is RTTI toch een koopje? Samen met een smartphonehouder en een kabeltje om nog parallel de Waze op te zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Ik wil mijn interieur zo clean mogelijk, dus een smartphonehouder is echt geen optie bij mij.
Comment
Comment