Mededeling
Collapse
No announcement yet.
A6 of V90
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Hoe groot ben jij dan?
Ik ben 1m90 met lange benen en ik heb toch nog serieus wat hoofdruimte over.
Ik zit nu wel met mijn stoel helemaal tot op de grond.
Maar eerlijk, ben gewoon geen fan van open dak. Na 5 minuten irriteert het geluid me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAutopilot stopt bij 139, details
Ik heb dat ook al gehad dat de systemen even flashte na stevig remmen van +220 naar 100. Bij mij viel de automatische ruitenwissers en lichten uit. Inderdaad even op en afzetten en het was weg.
Daarna heb ik wel een software-update laten doen en toen was het over.
Ik heb al 3 software-updates achter de rug, waarvan de laatste voor het emergency-call systeem.
De goede zitpositie zoeken heeft mij mij ook wel even geduurd. Ik ben wel blij dat ik het verlengde zitvlak heb genomen om mijn lange benen wat te laten rusten op lange stukken. Nu zit ik goed en heb ik nergens last van.
Jij had toch ook een D4 hé? Ik heb geen adblue in de mijne. Was dat een optie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
Vroeger deed ik dat met Waze, maar waze via carplay heeft die functie (nog) niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Mijn vrouw werkt thuis, en die vind sowieso dat ik laat thuis ben. Ze wil dan ook niet wachten met koken tot ik thuis ben. Nu krijgt ze een Glympse, die ook nog eens automatisch updates geeft, en ze weet perfect wanneer de vis de pan in moet.
Vroeger deed ik dat met Waze, maar waze via carplay heeft die functie (nog) niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Mijn vrouw en ik weten veel van mekaar, maar waar ik minuut op de minuut zit, hoeft nog niet
Groot voordeel is dat bij file, ze dat ook kan zien, en niet vanalles begint te denken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Ik heb inderdaad de D4, en naast de tankvulopening zit de vuldop voor Adblue. In het "autostatus" menu kan je zien hoe veel er nog in zit in 4 blokken van 11l tot 0 l.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Dramatisch voor ons een tankje van 11l. Wist het al wel maar toch. Ga dus regelmatig bij het tanken ook gelijk de slurf van de Adblue gelijk kunnen insteken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
collega's (hebben een jagXE) klagen er ook over dat ze dit bijna 2 wekelijk moeten vullen(en minstens 2x per week diesel tanken wegens maar 50 liter tank)
ik ben blij met mijn rijbereik van +1200km(en dan kan ik nog minstens 100km rijden, maar dan werkt de standverwarming s morgens ni als de tank bijna leeg is)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
ik denk dat een klein tankje tegenwoordig met alle auto's met adblue is(allez alle nieuwe auto's hebben een veel kleinere dieseltank ook door de WLTP norm, alles moet vol zijn)
collega's (hebben een jagXE) klagen er ook over dat ze dit bijna 2 wekelijk moeten vullen(en minstens 2x per week diesel tanken wegens maar 50 liter tank)
ik ben blij met mijn rijbereik van +1200km(en dan kan ik nog minstens 100km rijden, maar dan werkt de standverwarming s morgens ni als de tank bijna leeg is)
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Luchtvering zou ik niet doen. De andere zaken wel: die B&W speelt echt zot goed, een 360graden camera komt goed van pas bij zo'n oceaanstomer, en die headup, tja dat gebruik ik quasi constant (tenzij als ik mijn zonnebril op heb, want dan zie ik er nog weinig van)2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Dramatisch voor ons een tankje van 11l. Wist het al wel maar toch. Ga dus regelmatig bij het tanken ook gelijk de slurf van de Adblue gelijk kunnen insteken.
De dieseltank van slechts 55l is gewoon te weinig.
Comment
-
Niet slecht een bereik van 1200km. Wat rij je dan? Ik haalde max. 1100km met een A6 BiT Allroad.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Eergisteren gebben ze zitten zien voor een eigen systeem omdat er 3 auto’s, 2 camions en 2 camionetten al AdBlue nodig hebben. Maar dat heelt ge er financieel gewoon niet uit.
Comment
-
Ik ga die Adblue gewoon bij Bol.com bestellen. 29€ voor 20l en dat zet ik wel op mijn onkostennota.
Als er meerder autos zijn zou ik als bedrijf die adblue kopen in grote vaten van 200l of zo, en dan een soort vulslang. Dat kan toch wat besparen denk ik, en de investering is klein, maar er moet wel iemand zijn die op tijd bestelt en de zaak 'beheerd'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk ga die Adblue gewoon bij Bol.com bestellen. 29€ voor 20l en dat zet ik wel op mijn onkostennota.
Als er meerder autos zijn zou ik als bedrijf die adblue kopen in grote vaten van 200l of zo, en dan een soort vulslang. Dat kan toch wat besparen denk ik, en de investering is klein, maar er moet wel iemand zijn die op tijd bestelt en de zaak 'beheerd'.
Als ge gewoon aan de pomp gaat, dan is dat toch ook voor de firma?
Comment
-
Troost u, die van de Tiguan is nog kleiner Om de 7 a 8000km mag ik gaan vullen. Gelukkig kan dat gewoon met bediening aan de pomp in onze industriezone.
Eergisteren gebben ze zitten zien voor een eigen systeem omdat er 3 auto’s, 2 camions en 2 camionetten al AdBlue nodig hebben. Maar dat heelt ge er financieel gewoon niet uit.Last edited by Metaxa; 22/02/2019, 14:44.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk ga die Adblue gewoon bij Bol.com bestellen. 29€ voor 20l en dat zet ik wel op mijn onkostennota.
Als er meerder autos zijn zou ik als bedrijf die adblue kopen in grote vaten van 200l of zo, en dan een soort vulslang. Dat kan toch wat besparen denk ik, en de investering is klein, maar er moet wel iemand zijn die op tijd bestelt en de zaak 'beheerd'.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Dat is dan bijna het dubbele van de prijs van aan de pomp. Ik heb net gekeken en aan de pomp waar ik altijd ga, is de laatste keer €0,75/liter betaald. Nu is het wel voor mij heel makkelijk om hier gewoon een blokje om te rijden en dat er zelfs bediening is. Aan de Total hier een paar km verder waar ik altijd diesel tank is er nu ook AdBlue, maar geen idee wat die daar kost en dan moet ik het zelf doen Ik kan nog 2400km rijden als het lampje gaat branden en dus geraak ik altijd wel tot bij de pomp hier.
Als ge gewoon aan de pomp gaat, dan is dat toch ook voor de firma?
Ik wil gewoon thuis een klein voorraadje staan hebben nu (ik doe ca 3500 km per maand), en als die er staat kijk ik wel eens rond en probeer ik.
Als ik 'droog' sta, en ik moet dan zoeken, dat is gewoon stress.
Onze tankkaart werkt enkel bij Shell, Esso, Lukoil, Q8. Daar ben ik nog geen Adblue pompen tegen gekomen.
Comment
Comment