Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke firmawagen voor 30.000 euro?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenZou voor een Talisman, Insignia of Superb gaan
Straf dat ge na alle horrorverhalen een Talisman durft aan te bevelen
Comment
-
Even een update: budget is wat opgetrokken. Ik heb de keuze tussen een Mercedes C180 Estate AMG of een Volvo V60 Momentum. Beide automaat. Mercedes zou nu besteld worden, de Volvo wanneer deze uitkomt met een goedkopere benzinevariant.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Superb voor 30k is een mager beestje, en eigenlijk al wat groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten
Mager beestje, 'k dacht het niet.... Deze morgen Superb combi getekend : 1.5 tsi manueel - style-uitvoering - Navi Pack - Comfort Pack - trekhaak - elektrische kofferopening - digitaal instrumentenpaneel. Voor juistgeteld 30.000,01 euro. Enkel het canton soundsysteem had ik er nog graag bij gehad.
Die ene cent konden ze niet laten vallen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Amai, eens even geconfigureerd: online kom ik zonder kortingen op 39.000€, serieuze korting bedongen.
Die ene cent konden ze niet laten vallen?
De prijzen in de configurator zijn gewoon belachelijk, als je daarna ziet hoeveel ze er direct afdoen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
Moet je zelfs niet zwaar voor onderhandelen
https://www.skodapromo.be/nl/Model/s..._corporateplus
De prijzen in de configurator zijn gewoon belachelijk, als je daarna ziet hoeveel ze er direct afdoen...
Blijkbaar zijn klanten nog altijd zeer gevoelig aan "hunne percent" ipv de echte prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dat is net hetzelfde bij VOLVO, en eigenlijk schieten ze daarmee in hun eigen voeten. Hoge catalogusprijs betekent ook een hogere VAA....
Blijkbaar zijn klanten nog altijd zeer gevoelig aan "hunne percent" ipv de echte prijs.
Die catalogusprijzen van die business versies lagen dan ook minstens €5000 lager dan dat ge die wagen gewoon configureerde. Maar nadeel was dat ge geen extra opties kon nemen buiten een trekhaak die ze in de garage zelf monteerden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenEven een update: budget is wat opgetrokken. Ik heb de keuze tussen een Mercedes C180 Estate AMG of een Volvo V60 Momentum. Beide automaat. Mercedes zou nu besteld worden, de Volvo wanneer deze uitkomt met een goedkopere benzinevariant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenTja, bij Citroen gaven vroeger zonder onderhandelen al 18% korting aan elke particulier. voor Business zou dat dan makkelijk 25-30% zijn, en dan moeten ze wel iets doen.
Maar bij ons zit PSA niet meer in de mogelijke lijst.
Maar ben in het verleden nog een paar merken tegen gekomen die het doen. Dacht Mitsubishi ook. Thans had Volvo een paar jaar terug een aparte fleet brochure met aparte prijzen in, maar toen ik naar de garage ging, was het sowizo als particulier configureren en een dikke fleetkorting erop.
Nadeel is dan steeds wel dat dit om vaste modellen gaat waar ge dan weinig aan kunt veranderen met de opties. De Business versies in Nederland waren toen voor de DS5 weer een beetje anders, want die had daar wel standaard de HUD in.
Dus ja, als alle merken dit principe hanteren, zou de VAA voor heel wat mensen dalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
En is de keuze al gemaakt ondertussen?
2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHeb je voor 30k een C klasse?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
Comment