Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke firmawagen voor 30.000 euro?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Als je nu op een V60 al meer dan 20% korting krijgt, zou me dat toch verwonderen.
    Volvo geeft meestal wel zeer grote kortingen als de modellen wat ouder worden, maar deze is nog maar brand new.

Op mijn XC60 kreeg ik destijds 18% maar die was toen fin de carrière bijna.

Hou ons in ieder geval op de hoogte ;-)
    De XC60 en de Tiguan waren de beide kanshebbers, maar ik kreeg op de XC60 maar 14% omdat die einde carrière was en dan nog iets van €450 extra kunnen los peuteren. Was hij uiteindelijk nog €1000 excl. BTW duurder dan de Tiguan.

Comment

De V60 D3 automaat kost catalogus sowieso al 36K, dus dan moet je ook alweer bijna 20% gaan krijgen, als je nog een paar opties wil.

Comment

Zou voor een Talisman, Insignia of Superb gaan

Comment

misschien ook eens informeren naar de nieuwe 508 station ?

Comment

het is gene break maar ik kocht vorig jaar mijn cx5 benzine in prestige uitvoering voor 28850 waarvan 850 voor trekhaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
              Zou voor een Talisman, Insignia of Superb gaan

Straf dat ge na alle horrorverhalen een Talisman durft aan te bevelen

Comment

Even een update: budget is wat opgetrokken. Ik heb de keuze tussen een Mercedes C180 Estate AMG of een Volvo V60 Momentum. Beide automaat. Mercedes zou nu besteld worden, de Volvo wanneer deze uitkomt met een goedkopere benzinevariant.
                2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                2016 Audi A3 G-tron

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Superb voor 30k is een mager beestje, en eigenlijk al wat groot.
                  Mager beestje, 'k dacht het niet.... Deze morgen Superb combi getekend : 1.5 tsi manueel - style-uitvoering - Navi Pack - Comfort Pack - trekhaak - elektrische kofferopening - digitaal instrumentenpaneel. Voor juistgeteld 30.000,01 euro. Enkel het canton soundsysteem had ik er nog graag bij gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ENO Bekijk Berichten

Mager beestje, 'k dacht het niet.... Deze morgen Superb combi getekend : 1.5 tsi manueel - style-uitvoering - Navi Pack - Comfort Pack - trekhaak - elektrische kofferopening - digitaal instrumentenpaneel. Voor juistgeteld 30.000,01 euro. Enkel het canton soundsysteem had ik er nog graag bij gehad.
                    Amai, eens even geconfigureerd: online kom ik zonder kortingen op 39.000€, serieuze korting bedongen.
                    Die ene cent konden ze niet laten vallen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Amai, eens even geconfigureerd: online kom ik zonder kortingen op 39.000€, serieuze korting bedongen.
                      Die ene cent konden ze niet laten vallen?
                      Moet je zelfs niet zwaar voor onderhandelen

De prijzen in de configurator zijn gewoon belachelijk, als je daarna ziet hoeveel ze er direct afdoen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Moet je zelfs niet zwaar voor onderhandelen

https://www.skodapromo.be/nl/Model/s..._corporateplus

De prijzen in de configurator zijn gewoon belachelijk, als je daarna ziet hoeveel ze er direct afdoen...
                        Dat is net hetzelfde bij VOLVO, en eigenlijk schieten ze daarmee in hun eigen voeten. Hoge catalogusprijs betekent ook een hogere VAA....
                        Blijkbaar zijn klanten nog altijd zeer gevoelig aan "hunne percent" ipv de echte prijs.

Comment

Dat is net hetzelfde bij VOLVO, en eigenlijk schieten ze daarmee in hun eigen voeten. Hoge catalogusprijs betekent ook een hogere VAA....
                          Blijkbaar zijn klanten nog altijd zeer gevoelig aan "hunne percent" ipv de echte prijs.
                          Op dat vlak zat PSA enkele jaren dus al heel goed. Die hadden buiten het gewone gamma dus ook een Business gamma. Dat waren per model dus 2 uitvoeringen waar het hoognodige op zat voor de gemiddelde leaserijder. Bij mijne C5 was dat bv Business GPS en Business GPS & Leder. Een collega had de eerste versie, is die 2de omdat ik wat langer in de firma ben.
                          Die catalogusprijzen van die business versies lagen dan ook minstens €5000 lager dan dat ge die wagen gewoon configureerde. Maar nadeel was dat ge geen extra opties kon nemen buiten een trekhaak die ze in de garage zelf monteerden.

Comment

Tja, bij Citroen gaven vroeger zonder onderhandelen al 18% korting aan elke particulier. voor Business zou dat dan makkelijk 25-30% zijn, en dan moeten ze wel iets doen.

Maar bij ons zit PSA niet meer in de mogelijke lijst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                              Even een update: budget is wat opgetrokken. Ik heb de keuze tussen een Mercedes C180 Estate AMG of een Volvo V60 Momentum. Beide automaat. Mercedes zou nu besteld worden, de Volvo wanneer deze uitkomt met een goedkopere benzinevariant.
                              En is de keuze al gemaakt ondertussen?

Comment

Tja, bij Citroen gaven vroeger zonder onderhandelen al 18% korting aan elke particulier. voor Business zou dat dan makkelijk 25-30% zijn, en dan moeten ze wel iets doen.

Maar bij ons zit PSA niet meer in de mogelijke lijst.
                                Idd, maar wilde maar aanhalen dat sommige merken met 2 reeksen werken, zijnde gewoon en business met verschillende cataloguswaarde. Had ik een DS5 Business & Leather genomen, dan had ik minder VAA betaald dan toen het geval was. Die Business had bepaalde opties niet die ik wel wilde, zoals die HUD waardoor ik dus met een veeeeeel hogere cataloguswaarde zat.

Maar ben in het verleden nog een paar merken tegen gekomen die het doen. Dacht Mitsubishi ook. Thans had Volvo een paar jaar terug een aparte fleet brochure met aparte prijzen in, maar toen ik naar de garage ging, was het sowizo als particulier configureren en een dikke fleetkorting erop.
                                Nadeel is dan steeds wel dat dit om vaste modellen gaat waar ge dan weinig aan kunt veranderen met de opties. De Business versies in Nederland waren toen voor de DS5 weer een beetje anders, want die had daar wel standaard de HUD in.

Dus ja, als alle merken dit principe hanteren, zou de VAA voor heel wat mensen dalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

En is de keuze al gemaakt ondertussen?
                                  Het is de C-klasse geworden.
                                  2016 Audi A3 G-tron

Comment

Heb je voor 30k een C klasse?
                                    BMW X5 45e

Comment

Zonder BTW misschien wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Heb je voor 30k een C klasse?
                                        Budget was wat verhoogd
                                        2016 Audi A3 G-tron

Comment

Working...
                                        X