Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuze nieuwe bedrijfswagen...help!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die comfortzetels in een BMW zijn heel dik. Voor mij betekent dat, dat ik als ik met een passagier rij, de zetel te ver naar voor moet zetten.
    Dat is absoluut niet comfortabel voor mij.

Comment

• De BMW in de garage had inderdaad de 'gewone' zetels, die zaten toch niet slecht maar natuurlijk niet zelfde als er uren mee te rijden. Met de Mercedes heb ik wel iets langer gereden en die zaten wel goed. Mijn vrouw haar X3 heeft sportzetels maar die zijn buiten budget.

Ben wel blij dat ik al stuk verder zit in keuze : E 200D met leder/business solution of BMW 520D met leder/business solution. Keuze zal voornamelijk bepaald worden door motorisatie nu (dus probeer asap de 200D te testen maar wordt moeilijk).
      Last edited by ; 20/12/2018, 13:30.

Comment

• Ik heb nu anderhalf jaar (ongeveer 45.000km) de E200d en ben daar uitermate content van. Motor komt dankzij de uitstekende 9-traps automaat nooit te kort. Ik heb wel de AMG Line, interieur en exterieur.

Ik heb destijds ook een testrit gedaan met een A6 150pk automaat en zelfs die was een pak minder qua rijgedrag dan de E200d, het verschil met de A6 136pk zal dus nog wel wat groter zijn.

Leder zou ik persoonlijk laten vallen als je dan de AMG Line in de plaats kan nemen

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Last edited by SKIwi; 01/01/2019, 15:33.

Comment

• Bedankt voor je info, de auto is toevallig vandaag goedgekeurd voor bestelling. Is uiteindelijk deze uitvoering geworden. AMG line was helemaal niet mogelijk, zelfs niet met de 200D maar dat ligt aan de velgen. De 200D AMG kon nét maar dan zonder widescreen cockpit, comand online enz en dat zijn zaken die ik toch écht wel wou. Sowieso toch een ferme auto denk ik, en hopelijk inderdaad een voelbare upgrade tov mijn A6. Enige onzekere factor is feit dat de wagen hoogstwaarschijnlijk zal geleverd worden met de nieuwe 1.6l diesel, die 160pk/360nm zal leveren maar of die even lekker zal rijden als de huidige 200D is maar de vraag. Qua specs is die nét iets beter dan de 2.0l 200D maar specs/realiteit zeggen weinig.

edit: zie dat de configurator niet (meer) werkt voor de E-klasse, dus misschien zijn de ze motorisaties aan het aanpassen
          Last edited by ; 03/01/2019, 19:51.

Comment

Working...
          X