Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste firmawagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1ste firmawagen

Hey,

Verander van job en ga voor de eerste keer een firmawagen hebben.
    Dagelijks 120km minimum, rij momenteel met corsa automaat.
    Omdat ik er zelf niet zo veel van ken. Welke zouden jullie kiezen en waarom?

Skoda:
    Karoq Style 1.6TDi 115pk automaat of manueel

VW:
    Sharan Comfortline BMT 2.0TDi 115pk manueel
    Tiguan Comfortline BMT 2.0TDi 115pk manueel
    Passat Variant Comfortline Business 1.6TDi 120pk automaat of manueel

Persoonlijk denk ik de aan de Karoq automaat (ben dit nu toch al gewoon en is echt wel een groot gemak). Tiguan helaas niet als automaat te kiezen want deze spreekt mij wel het meeste aan.
    Type Sharan / Passat variant vind ik persoonlijk minder (ik spreek dan vooral over looks want heb er geen verstand van).

zou sowieso voor een automaat gaan, eens je dat hebt gehad, en terug moeten gaan schakelen...dat steekt vanaf de eerste km tegen

passat zal wat comfortabeler zijn als de karoq, maar je zit niet zo hoog, das een keuze
    uw eigen voorkeur volgen, karoq en gaan rijden

Comment

Ruimte en automaat : passat, hoge zit en automaat de skoda. Easy toch?
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Dat zijn ook de enige wagens die mogelijk zijn?
        Als bv een (om bij dezelfde merken te blijven) octavia of golf mogelijk is, zou ik eerder daar voor kiezen lijkt me.

Persoonlijk heb ik mijn auto liever wat meer uitgerust. En aangezien je nu met een corsa rijdt, lijkt het me dat je de ruimte van al die voorgestelde wagens totaal niet nodig hebt. (Ofja, niet dat een golf/octavia klein is, zeker niet in break, integendeel) Maar een golf/octavia zou je binnen hetzelfde budget wellicht veel beter kunnen uitrusten.

En ik zou ook, aangezien je automaat gewoon bent, bij automaat blijven inderdaad.
        Last edited by Phate; 22/12/2018, 12:37.

Comment

zal inderdaad keuze worden tussen ruimte en hogere zit, zal testrit doen, zien welk dan meeste bevalt
          nee geen andere opties van auto's, ruimte zou ook nodig zijn voor het materiaal dat tot bij de klanten moet

wou gewoon weten of ik nog iets anders belangrijk over het hoofd zou gezien hebben, bedankt voor de reacties

Comment

Working...
          X