Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe firmawagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe firmawagen

Hallo allen,

hier toegekomen op zoek naar wat advies

Ik plan dit jaar een nieuwe firmawagen aan te kopen via financiele leasing, ik ben zelfstandige. En ik ben op zoek naar mogelijke modellen.

Zelf was mijn oog gevallen op de Caddy Maxi van Volkswagen.
    Mijn voornaamste criteria zijn dat de wagen de rol van gezinswagen moet vervullen (2 kids, 2 volwassenen) maar ook fiscaal interessant moet zijn. De Caddy Maxi heeft het voordeel dat deze 5 zitplaatsen bied in lichte vracht wat een verhoogde aftrekbaarheid geeft.

Zijn er nog andere wagens die die mogelijkheden bieden?

Zeker van die 5 plaatsen en lichte vracht?
    Dat maakt een enorm verschil.
    Ik dacht dat het alleen bestond bij de T5 of T6.

Comment

yep, staat op hun website uitgelegd:
      Caddy Dubbele cabine.

Transformatie naar Caddy Dubbele cabine.

De Caddy Maxi Dubbele cabine is het ideale voertuig voor zowel prive- als professioneel gebruik. Uiterlijk is de Caddy Dubbele cabine identiek aan de Maxi-versie. De 5 comfortabele zitplaatsen worden gescheiden van de laadruimte door een tussenschot met een vaste ruit. Met een laadruimte van 152 cm is deze Caddy het meest veelzijdige voertuig op de markt. Verder kunt u ook profiteren van een erg aantrekkelijk fiscaal tarief door zijn inschrijving als lichte vracht.
      De transformatie naar dubbele cabine is beschikbaar op de versies Conceptline, Trendline, Comfortline en Highline.

Comment

Working...
      X