Mededeling

Collapse
No announcement yet.

18 of 19" verschil in leaseprijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 18 of 19" verschil in leaseprijs

Ik ben aan het rondzien voor een nieuwe A6 en standaard staan er 18" velgen onder, echter hebben ze in het nieuwe model een grotere bandenmaat gekozen waardoor een 18" er zowat hetzelfde uitziet als een 17" op het vorige model. Ik vermoed ook dat de wegligging niet zo goed zal zijn als de vorige met 18".
    19" dan, maar iemand een idee hoeveel meer die kosten per maand in de leasing (afgezien van de hogere prijs van de velgen uiteraard) ivm winterbanden regeling?
    De 19" zijn ook breder (245/45 ipv 225/55 van de 18" - waar de vorige 18" wel 245/45 waren)
    Last edited by SlasZ; 27/01/2019, 09:15.

Zal wel 10-20€ per maand zijn, en als de CO2 omhoog gaat betaal je zelf nog eens zoiets extra aan VAA.
    Probeer dat gewoon eens in de configurator van directease, dan heb je een beter idee. Hangt ook af van de looptijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Zal wel 10-20€ per maand zijn, en als de CO2 omhoog gaat betaal je zelf nog eens zoiets extra aan VAA.
      Probeer dat gewoon eens in de configurator van directease, dan heb je een beter idee. Hangt ook af van de looptijd.
      Bedankt, dat is wel fors ja. Bij directlease had ik het geprobeerd en was maar liefst €80 meer (wel inclusief meerprijs velgen)... Zoveel meer kosten die banden toch niet tov 18"?
      Leasetijd is 48 maand en 35000km, meestal doe ik wel maar 3 jaar voor dat aantal km, uit het hoofd denk ik 2 sets winter & 2 sets zomer nodig gehad vorige wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten

Bedankt, dat is wel fors ja. Bij directlease had ik het geprobeerd en was maar liefst €80 meer (wel inclusief meerprijs velgen)... Zoveel meer kosten die banden toch niet tov 18"?
        Leasetijd is 48 maand en 35000km, meestal doe ik wel maar 3 jaar voor dat aantal km, uit het hoofd denk ik 2 sets winter & 2 sets zomer nodig gehad vorige wagen.
        Verbruik gaat ook wat omhoog, en dikke velgen geven vrijwel niks in meerwaarde bij verkoop, dus dat moet volledig afgeschreven worden.
        Als die velgen op zich al 2000€ kosten, dan geeft alleen dat al ca 40€ per maand.
        Daarboven komt dan verbruik, en meerprijs van de banden. Misschien rekenen ze nog iet extra wegens grotere kas op schade aan die velgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Verbruik gaat ook wat omhoog, en dikke velgen geven vrijwel niks in meerwaarde bij verkoop, dus dat moet volledig afgeschreven worden.
          Als die velgen op zich al 2000€ kosten, dan geeft alleen dat al ca 40€ per maand.
          Daarboven komt dan verbruik, en meerprijs van de banden. Misschien rekenen ze nog iet extra wegens grotere kas op schade aan die velgen.
          We zullen zien, heb de offerte doorgestuurd. Is wel niet voor België maar Luxemburg, dus met CO2 of VAA zit ik niet echt in hier. Als ik het weet zet ik het hier

Comment

vlg mij persoonlijk geraakt een auto op oversized knappe janten nog steeds goed verkocht, het aha gevoel telt

Comment

Working...
            X