Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe hybride-benzine of verder rijden met euro5 comfort-diesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten

Ik dacht dat het over een turbo met 300+ pk ging ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    sorry ik had het over die 528i van cooper s

Comment

• Bevestiging gekregen dat van ouder op kind geen BIV verschuldigd is, ook geen keuring voor verkoop. Van grootouder op kleinkind wel, rare regels toch allemaal

Comment

• Veel plezier ermee dan !

Comment

• Nog niets beslist hoor, alles goed overdenken... Ik heb tijd, het is niet dat iemand anders er mee kan gaan lopen intussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
            Over de restwaarde van zo'n kleine naft hatchback moet je ook niet teveel illusies maken als daar 150000km op staat
            Welke wagens hebben wel een deftige restwaarde?
            Ook een premium merk met 6 cilinder motor kost na verloop van tijd meer om op de weg te houden, dan wat hij nog waard is.
            Als er één auto met veel kritische blikken werd ontvangen, dan was het de eerste Porsche Cayenne wel. Het zal de Duitse autofabrikant worst zijn, de SUV werd...

Dat BMW auto’s bouwt die bovengemiddeld prettig sturen, is zo zoetjes aan wel bekend. Om dat zo te houden, is goed onderhoud van het onderstel een eerste ver...

ne goeiekopere jap kan dan weer onverwoestbaar zijn.
            Toyota Carina E 1.6i - 1995 / 823.798 km - Klokje RondToyota's uit de jaren 90 zijn onverwoestbaar, dat hebben we al vaker aangetoon. Henk Vlasma maakt het e...

Ron Hindriks en zijn Honda Civic zag je al twee keer eerder in Klokje Rond. Inmiddels heeft zijn Honda Civic meer dan een miljoen kilometers op de teller. Ho...

Comment

• Je hebt hier zeker een punt, kopen is 1 ding, taks is à la limite ook nog behapbaar voor deze, maar onderhoud kan wel een rib kosten als het wat tegenslaat. Ik mag het bijvoorbeeld niet dromen om volgend jaar aan de beurt te zijn voor 6 nieuwe injectoren...

Comment

• ken dat...hopen op het beste !

je leeft maar 1 keer, en deze zou toch 500k zonder prob moeten draaien he...vb op dit forum

Comment

Working...
                X