Ik twijfel nog tussen deze 2 modellen. Zijn er hier deskundigen die mij de pro's en contra's van deze wagen kunnen geven zonder de verkoopspraatjes?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Land Rover Range Rover sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic of BMW X5 xDrive30d?????
Collapse
X
-
Land Rover Range Rover sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic of BMW X5 xDrive30d?????
-
Ik heb geen ervaring met de Range, maar met een X5 al een paar keer serieuze afstanden gereden, en ik ben totaal geen fan van die auto.
Voor die prijs vind ik het rijcomfort ondermaats, en zijn de zetels mij te hard.
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij vertellen dat deze een M pack had met de zeer grote velgen en dito sportvering.
De automatische CC is ook zeer moeilijk goed af te stellen, waardoor de auto naar mijn mening veel te fel reageert op een opkomende voorligger.
Automaat en motor zijn voor de rest wel dik ok, maar dat mag je ook wel verwachten van zo'n auto natuurlijk.
In de Range heb ik op het salon wel gezeten, en ik vind hem absoluut het mooiste interieur in zijn klasse hebben.
Over het rijgedrag kan ik verder niet oordelen.
- Likes 1
-
RR Sport. Met veel voorsprong. Niet twijfelen. Uw comfort en rijplezier (zeker de zithouding en het "SUV King of the road gevoel") is van een gans ander niveau. Bij de X5 heb je dat omzeggens niet. Ook het interieur is veel en veel mooier. Ik weet niet vanwaar je bent, maar over het algemeen zal de dealer ervaring bij Land Rover toch ook beter zijn dan in de mega-mastodont dealeers van BMW.
Comment
Comment