Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dilemma... welke bedrijfswagen neem ik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    moest het op z'n tom-toms werken was't al lang goed..maar zoiets dergelijk slecht installeren...en élke leasing moet dat pakken...dus dat zijn ook veel mensen achteraf die ermee opgescheept zitten

    Comment


    • #82
      Heb de Comand. Op zich heel tevreden van maar de bedieningsknop vs touchscreen op de passat is minder gebruiksvriendelijk.

      Comment


      • #83
        goed gekozen, dan is de navigatie op zich toch al ok

        Comment


        • #84
          Is de standaardnavigatie op een C van na de facelift nog steeds Garmin rommel?
          2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
          2016 Audi A3 G-tron

          Comment


          • #85
            https://mbzmaster.com/2019-mercedes-...pros-and-cons/

            nog steeds garmin...maar een andere, ziet er blijkbaar mooier uit...maar of het beter zijn job doet

            hier vonden ze van de oude : Although the former Garmin was doing it’s job to give you the direction

            dusjah...

            eneuh...grappig de noordersingel en de plantin en moretuslei op een us-site , die rijdt naar benz apen

            https://mbzmaster.com/wp-content/upl...40-768x288.png
            Last edited by bobo; 30/03/2019, 22:02.

            Comment


            • #86
              Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
              Heb de Comand. Op zich heel tevreden van maar de bedieningsknop vs touchscreen op de passat is minder gebruiksvriendelijk.
              Kwestie van gewoonte zeker? Ik ben geen fan van touchscreens in een auto.
              Plus: de spraakherkenning werkt trouwens wel heel goed. Herkent zelfs mijn Westvlaams, nji.
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

                Kwestie van gewoonte zeker? Ik ben geen fan van touchscreens in een auto.
                Plus: de spraakherkenning werkt trouwens wel heel goed. Herkent zelfs mijn Westvlaams, nji.
                De UX van VW is veel beter. De menustructuur zit logischer in elkaar, resulteert in tijdswinst en minder frustraties, touchscreen is ook veel sneller te bedienen.
                Heel simpele (hedendaagse) zaken zoals een album/artiest kiezen uit mijn iTunes lijst lukte mij onmiddellijk bij VW, zonder het systeem te kennen, bij Mercedes moest ik hiervoor tig keer door de menu's gaan en zelfs Google raadplegen. Dan heb je als designer je job niet gedaan.

                De spraakherkenning gebruik ik niet, kan ik niet over meespreken.

                By the way, dat Tesla scherm dat (waarschijnlijk?) in de nieuwe S gaat steken is pure horror, weg sfeer, maar ze mogen wel een beetje meegaan met hun tijd. Ben ook geen fan van een computer op wielen hoor. Het nieuwe Audi A6 systeem is voor mij ook al te veel van het goede.

                Maar on topic, dit is uiteindelijk muggenziften op verder een perfecte auto. Ik zou nooit een Passat boven een C kiezen, tenzij het een complete full option Passat is en een kale C maar dat is niet de situatie van de topic starter.

                Comment


                • #88
                  en zit er ACC op?
                  Classic cars on demand

                  www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

                  - It's time to make your dream come true -

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
                    en zit er ACC op?
                    Ik merkte dat de laatste posts vooral over de C gaan (terwijl het wat mij betreft over de E gaat). Ik veronderstel dat de standaard navigatie ook voor de E een Garmin product is. Voor een command online kon ik niet gaan (budget).
                    En ook hier zal ik het moeten doen zonder ACC, eveneens omwille van het feit dat er geen budget was voor die dure pack. Anderzijds, ik rijd al zovele jaren met gewone cruise control. ACC is ongetwijfeld een leuke nice-to-have, maar naar mijn gevoel geen noodzaak.

                    Comment


                    • #90
                      Oorspronkelijk geplaatst door the_Fonz1975 Bekijk Berichten

                      Ik merkte dat de laatste posts vooral over de C gaan (terwijl het wat mij betreft over de E gaat). Ik veronderstel dat de standaard navigatie ook voor de E een Garmin product is. Voor een command online kon ik niet gaan (budget).
                      En ook hier zal ik het moeten doen zonder ACC, eveneens omwille van het feit dat er geen budget was voor die dure pack. Anderzijds, ik rijd al zovele jaren met gewone cruise control. ACC is ongetwijfeld een leuke nice-to-have, maar naar mijn gevoel geen noodzaak.
                      Klopt. Ongekend is onbemind zeggen ze. Zolang ge het niet gehad hebt, ziet ge er de noodzaak ook niet van in, maar tot nu toe nog niemand tegen gekomen die het had en het niet meer op de volgende nam Ik zelf wil niet meer zonder.

                      Beetje hetzelfde hoe ik denk over LED verlichting of verwarmd stuur. Nice to have, maar doe het al meer dan 20 jaar zonder en zie er de noodzaak niet van in om er zoveel budget aan te besteden omdat bv mijne tegenligger het aangenamer vindt of mijne auto er langs buiten leuker uitziet wat ik langs de binnenkant toch niet zie

                      Comment


                      • #91
                        LED-koplampen zijn top. Als ik met de auto van de madam rij, heb ik al een paar keer gecheckt of de (halogeen)lichten wel degelijk aan waren. Je bent snel gewend aan het wittere, heldere en netjes afgelijnd lichtbeeld.
                        Maar ik volg je in je stelling: als je het niet kent, dan mis je het niet.

                        In mijn vorige had ik gewone LED-koplampen (High Performance Led), in deze zit het Intelligent Light System: meesturende LED's. Hiervan vind ik de meerwaarde dan weer eerder beperkt. Op Vlaamse wegen. Ga je 's nachts in de bergen rijden, met haarspeldbochten en consoorten, dan is het toch wel fijn dat je bocht netjes is uitgelicht ipv het decor aan de buitenkant van de draai.

                        Op mijn eerste C had ik het inderdaad vooral voor de looks genomen. Een C-klasse met de standaard-halogeenpitjes heeft een beetje zielige neus (en de achterlichten zijn ook minder mooi).
                        Last edited by A160; 03/04/2019, 12:28.
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

                        Comment


                        • #92
                          Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                          Klopt. Ongekend is onbemind zeggen ze. Zolang ge het niet gehad hebt, ziet ge er de noodzaak ook niet van in, maar tot nu toe nog niemand tegen gekomen die het had en het niet meer op de volgende nam Ik zelf wil niet meer zonder.

                          Beetje hetzelfde hoe ik denk over LED verlichting of verwarmd stuur. Nice to have, maar doe het al meer dan 20 jaar zonder en zie er de noodzaak niet van in om er zoveel budget aan te besteden omdat bv mijne tegenligger het aangenamer vindt of mijne auto er langs buiten leuker uitziet wat ik langs de binnenkant toch niet zie
                          Zo zie je maar dat iedereen het wel van zijn kant bekijkt. Led verlichting bijvoorbeeld heb ik sinds mijn huidige wagen. Dat was één van de eerste opties die ik moest hebben. 't Is me helemaal niet te doen omwille van hoe mijn tegenligger mij ziet, maar vooral omdat die LEDs zo gigantisch veel beter zijn. Het verwarmde stuur, ik denk dat het vooral in de winter handig is... maar aangezien we hier in Belgie maar zelden zware vorstdagen hebben, is dat volgens mij gewoon echte luxe

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door the_Fonz1975 Bekijk Berichten

                            Zo zie je maar dat iedereen het wel van zijn kant bekijkt. Led verlichting bijvoorbeeld heb ik sinds mijn huidige wagen. Dat was één van de eerste opties die ik moest hebben. 't Is me helemaal niet te doen omwille van hoe mijn tegenligger mij ziet, maar vooral omdat die LEDs zo gigantisch veel beter zijn. Het verwarmde stuur, ik denk dat het vooral in de winter handig is... maar aangezien we hier in Belgie maar zelden zware vorstdagen hebben, is dat volgens mij gewoon echte luxe
                            Bwa, als ik de volgende keer budget over heb, dan neem ik toch ook het verwarmde stuur, maar ga er geen enkele optie voor laten vallen. Maar dat is meestal ook maar een betaalbare meerkost. Maar €1100 extra voor die LED verlichting is pittig. Moest ik het budget hebben en alle gewenste opties al aangevinkt hebben, zou ik het er mss wel bijnemen of als het in een pakket zit.

                            Ik zelf heb het meer voor de binnenzijde en de bruikbare uitrusting die het rijden makkelijker maken. Ik zit elke dag een paar uur in de auto en doe heel wat kms. De buitenkant is dus van minder belang voor mij. Maar alles hangt af van budget.

                            Comment

                            Working...
                            X