Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Comfort en ruimte, dan ga je bij de Superb het meeste waar voor je geld krijgen.
Bij Audi, zal je met dat budget blijven steken op een A4 of een Q3. Beide niet echt ruim te noemen.
Met mijn budget van 750€ excl krijg ik er zelfs geen v60 automaat meer in. Misschien dat leaseplan duur is, maar ik hoop dat ze mijn budget wat verhogen:-)
Met mijn budget van 750€ excl krijg ik er zelfs geen v60 automaat meer in. Misschien dat leaseplan duur is, maar ik hoop dat ze mijn budget wat verhogen:-)
Tis crisis momenteel...
Nuja, first world problems.
Manueel kan veel, weliswaar niet te veel opties.
TS spreekt wel over 750 zonder tankkaart. Dan moet een v60 toch binnen budget vallen.
Mijn x1 kostte net geen 500 zonder de tankkaart.
Altijd moeilijk om op basis van een maandbudget zonder verdere details uit te vogelen wat er kan en wat niet in je budget.
Mijn methode is:
Kijk wat je vandaag hebt, en geef een zo gelijk mogelijke auto in bij directlease.be . Als je een collega hebt die net een auto kreeg, probeer met zijn config, en zet de km/j en looptijd juist.
Dan krijg je een maandprijs.
En dan kan je beginnen spelen met je droomauto's. Het zal nooit tot op de euro kloppen, maar je hebt een goede richting.
Wat ook mogelijk is dat jouw leasemaatschappij betere condities heeft bij een bepaald merk.
Zo kreeg ik in Oktober een A6 die ik wou niet in mijn budget, en vorige maand kreeg een collega die er wel in met zelfs een paar opties extra.
Comment