Aangezien ik binnenkort een nieuwe wagen zoek te kopen wou ik graag hier eens vragen wat jullie bevindingen zijn met de meest bekende modellen.
Ik ga voor een nieuwe wagen gaan, want ik wil vooral gemoedsrust kopen.
Budget 10.000 - 12.000 EUR na aftrek van de recyclage premie. Aangezien dit een oude waardeloze auto is, kan ik die niet meer privé verkopen.
Online heb ik al veel naar de huidige promoties en review gekeken, en de volgende modellen hebben het meeste kans.
Renault Clio Cool & Sound #1 TCE 75 - 10.000 EUR
Geen toeters en bellen, maar alles wat ik nodig heb.
Renault Clio Cool & Sound #2 TCE 75 - 12.000 EUR
Enkele luxe upgrades, en velgen, geen idee of dit de moeite waard is.
Opel Corsa 120 Years Edition 70 PK + Connect Plus Pack - 12.200 EUR
Ongeveer zelfde uitrusting en prijs als de Clio #2 maar dan wel zonder velgen denk ik.
Peugeot 208 - Vanaf 10.250 EUR
Weinig info te vinden op de websites, ook geen duidelijke promoties.
Hyundai i20 Air #1 Edition 1.2i 75pk - 12.500
Ook knap en zelfde opties als alle bovenstaande, behalve velgen. Wat opvalt in vergelijking met de Clio is de lagere catalogusprijs, en minder hoge kortingen en overname.
Citroen C3 1.2 PureTech 68pk Live + Cool & Connect Pack - 10.000 EUR
Instapmodel, de duurdere versies zoals Highlight en Shine zijn eigenlijk al buiten budget.
Ford Fiesta Trend 1.1i 70pk - 10.000 EUR
Instapmodel
Voorlopig heeft de Renault Clio het meeste kans, wegens goede deal op korting en overname, en leuke uitstraling.
Als iemand ergens ervaring mee heeft hoor ik het graag, om de keuze wat makkelijker te maken.
Greets.
Ik ga voor een nieuwe wagen gaan, want ik wil vooral gemoedsrust kopen.
Budget 10.000 - 12.000 EUR na aftrek van de recyclage premie. Aangezien dit een oude waardeloze auto is, kan ik die niet meer privé verkopen.
Online heb ik al veel naar de huidige promoties en review gekeken, en de volgende modellen hebben het meeste kans.
Renault Clio Cool & Sound #1 TCE 75 - 10.000 EUR
Geen toeters en bellen, maar alles wat ik nodig heb.
Renault Clio Cool & Sound #2 TCE 75 - 12.000 EUR
Enkele luxe upgrades, en velgen, geen idee of dit de moeite waard is.
Opel Corsa 120 Years Edition 70 PK + Connect Plus Pack - 12.200 EUR
Ongeveer zelfde uitrusting en prijs als de Clio #2 maar dan wel zonder velgen denk ik.
Peugeot 208 - Vanaf 10.250 EUR
Weinig info te vinden op de websites, ook geen duidelijke promoties.
Hyundai i20 Air #1 Edition 1.2i 75pk - 12.500
Ook knap en zelfde opties als alle bovenstaande, behalve velgen. Wat opvalt in vergelijking met de Clio is de lagere catalogusprijs, en minder hoge kortingen en overname.
Citroen C3 1.2 PureTech 68pk Live + Cool & Connect Pack - 10.000 EUR
Instapmodel, de duurdere versies zoals Highlight en Shine zijn eigenlijk al buiten budget.
Ford Fiesta Trend 1.1i 70pk - 10.000 EUR
Instapmodel
Voorlopig heeft de Renault Clio het meeste kans, wegens goede deal op korting en overname, en leuke uitstraling.
Als iemand ergens ervaring mee heeft hoor ik het graag, om de keuze wat makkelijker te maken.
Greets.
Comment