Ik mag dus een bedrijfswagen "kiezen" maar ik dien rekening te houden met een budget van 34K inclusief BTW en het moet een Mercedes zijn (tevens ook benzine maar dat is geen probleem)
In de praktijk kan ik dus kiezen uit een A, B of CLA:
A = te klein
B= eigenlijk ook te klein, ziet er niet uit maar zit zeer goed
CLA (shooting) = prachtige wagen maar praktisch is complete ramp, konden net zo goed een lichte vracht gemaakt hebben, achterbank is ronduit claustrofobisch
Ik ben dus blij dat ik een wagen krijg maar voor dat budget had ik liever ook elders gaan kijken -gaan voor een B -klasse of toch proberen een ander merk voor te stellen of het budget op te krikken (c klasse break zou werken maar is meteen veel duurder).
In de praktijk kan ik dus kiezen uit een A, B of CLA:
A = te klein
B= eigenlijk ook te klein, ziet er niet uit maar zit zeer goed
CLA (shooting) = prachtige wagen maar praktisch is complete ramp, konden net zo goed een lichte vracht gemaakt hebben, achterbank is ronduit claustrofobisch
Ik ben dus blij dat ik een wagen krijg maar voor dat budget had ik liever ook elders gaan kijken -gaan voor een B -klasse of toch proberen een ander merk voor te stellen of het budget op te krikken (c klasse break zou werken maar is meteen veel duurder).
Comment