Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo SW of Seat Leon ST of ... (alternatieven)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben curieus: was je geen fan van de Combo, omdat hij enorm rammelde, of ben je geen fan van dat type wagen op zich?

Ik heb, 3 jaar na datum, nog steeds een gemis aan mijn Doblo. Had die veel beter bijgehouden. Elke keer ik iets groots moet vervoeren, naar het containerpark moet, plaats nodig heb,...

Met die Doblo was dat koffer open, niet nadenken, erin leggen en gaan.

Ooit, toen ik niet wist hoe onze ‘Stokke’-buggy dicht moest (ja, ik ben soms erg onhandig) en alleen op baan was met mijn dochter, heb ik die gewoon in 1 geheel in de koffer gezet, gewoon in open toestand.

Eenmaal aangekomen thuis (al op een semi privé-weg, 5 meter voor mijn eigen oprit en ik heb het laatste huis in de rij), gestopt en m’n dochter uit haar stoeltje gehaald, in die buggy gelegd en traag de oprit opgereden en m’n vrouw buitengeroepen.

Haar gezicht toen ik zei ja ze lag te slapen wou ze niet wakker maken toen we vertrokken

Anekdotes
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Die Combo is nog eentje op Corsa basis, ik ben er idd helemaal geen fan van. Op auto gebied ben ik nogal traditioneel, een SUV of Ludospaces zie ik dan ook liever gaan dan komen

Die Combo rijdt gewoon KUT, en vreet voorste banden, terwijl dit de grootste slak is hier in huis.

Comment

Koffer van de Leon ST is te vergelijken qua afmeting als die met een Octavia Combi. Beiden zijn trouwens exact 610 liter.
        Ik moet zaterdag richting Hasselt. Als gij tijd hebt dan passeer ik even bij u als je eens wilt passen.
        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
        1990 Volvo 344
        1991 Mercedes W124 230CE
        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
        1980 Volkswagen Derby CLS
        1990 Mercedes W124 230CE
        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Leon ST voor mij aub.
          BMW X5 45e

Comment

De Leon is wel mooi, maar vond die net wat minder afgewerkt dan een Octavia... Maar da's persoonlijk

De jonge Mazda 6 is ook wel heel mooi!

Comment

Op zoek naar een tweedehands Mazda 6? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Deze is echt mooi

En deze wat goedkoper, maar minder uitgerust, maar ook nog voldoende,
              Op zoek naar een tweedehands Mazda 6? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

Die eerste is een diesel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                  Die eerste is een diesel
                  Oei, inderdaad... Dacht dat ik enkel benzine aangevinkt had...

Comment

Ik zou toch ook eens gaan kijken naar de Ceed SW of I30 wagon. Mijn I30 heeft een koffer van 602l. Hinkt niet ver achter op de Europese concurrentie maar heeft wel de voordelen van een Koreaan te zijn.

Comment

Even een update, vandaag naar Dacia Logan MCV Stepway gaan kijken. Hele diepe koffer die niet ten koste gaat van de rest van de interieur ruimte. Prijstechnisch is dat een onklopbare auto. Nu woensdag ga ik een testrit maken om die kleine 0.9 tce aan de tand te voelen.

Ik ben benieuwd !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Even een update, vandaag naar Dacia Logan MCV Stepway gaan kijken. Hele diepe koffer die niet ten koste gaat van de rest van de interieur ruimte. Prijstechnisch is dat een onklopbare auto. Nu woensdag ga ik een testrit maken om die kleine 0.9 tce aan de tand te voelen.

Ik ben benieuwd !
                        In Nederland is de Stepway niet beschikbaar maar wel Laureate en op LPG dus dan kan je heel goedkoop kilometers malen hoor!
                        Enkel in NL kopen en dan verder hier naar een garage denk ik zo, geen idee waarom ze hier geen LPG versie verkopen LPG staat toch spotgoedkoop in Belgie tov andere landen?
                        Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                          In Nederland is de Stepway niet beschikbaar maar wel Laureate en op LPG dus dan kan je heel goedkoop kilometers malen hoor!
                          Enkel in NL kopen en dan verder hier naar een garage denk ik zo, geen idee waarom ze hier geen LPG versie verkopen LPG staat toch spotgoedkoop in Belgie tov andere landen?
                          LPG is wel mogelijk, de verkoper begon er daarstraks zelf over.

Comment

Ik had nog niet gereageerd omdat ik geen alternatief vond dat je meer zou aanspreken, maar nu je met die Dacia Logan naar voor komt.. redelijk zeker dat deze het zal halen in jouw zoektocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                              Ik had nog niet gereageerd omdat ik geen alternatief vond dat je meer zou aanspreken, maar nu je met die Dacia Logan naar voor komt.. redelijk zeker dat deze het zal halen in jouw zoektocht
                              Dacia is prijs-kwaliteit gewoon onklopbaar, ook in onderhoud achteraf als ik die prijzen zie. Hoog tijd dat onze Duster gaat binnenkomen want we zijn het wachten moe ​​​​​​​
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

LPG is wel mogelijk, de verkoper begon er daarstraks zelf over.
                                Inleggen die handel! €0.5 per liter je spaart die meerkost zeer rap uit.
                                Op de site van Belgie staat er niks over LPG, op de NL Poolse en Roemeense wel voor zover ik eens gekeken heb.
                                Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dacia is prijs-kwaliteit gewoon onklopbaar, ook in onderhoud achteraf als ik die prijzen zie. Hoog tijd dat onze Duster gaat binnenkomen want we zijn het wachten moe
                                  Wanneer had je die weer besteld en over welke leveringstermijn werd er toen gesproken? Leven ze deze termijn na, of dreigen ze "te laat" te komen ??

Comment

Wanneer had je die weer besteld en over welke leveringstermijn werd er toen gesproken? Leven ze deze termijn na, of dreigen ze "te laat" te komen ??
                                    Half maart bestelling, levering laatste week van mei, 1 juni staat op de bon. Kan daar (nog) niks over zeggen eigenlijk. Wordt spoedig vervolgd!

Er was wel stock toen maar niet met de kleur en opties die mijn zoon wou.
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Er was wel stock toen maar niet met de kleur en opties die mijn zoon wou.

Herkenbaar

Comment

Ik heb de Leon gehad in 1.4 TSI 150pk, topkar. Kwa koffer is de octavia ruimer. Rijgedrag van de Leon is beter, sportiever.
                                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Zwarte Dacia Logan MCV Stepway is op komst

Eindelijk nen Dacia op den hof

Comment

Working...
                                          X