Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat Tipo SW of Seat Leon ST of ... (alternatieven)
Proficiat! Goeie keuze imo! En de metaalkleur gratis? Nice! Hebben wij zelfs niet gekregen hoewel de salonconditie (gratis metaalkleur) net voorbij was.
Onze Duster is aangekomen, vrijdag levering, heeft mijn zoon mij juist gestuurd. Kan er helaas niet bij zijn
Dus een week te vroeg, geen leveringsproblemen blijkbaar
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Proficiat! Goeie keuze imo! En de metaalkleur gratis? Nice! Hebben wij zelfs niet gekregen hoewel de salonconditie (gratis metaalkleur) net voorbij was.
Dat komt omdat wij nog eentje uit stock hebben genomen (een overblijvertje vanop het salon) dat was een "speciale reeks" Stepway Rainbow, en daar zat die gratis metaalkleur inderdaad op.
Moesten we nu eentje besteld hebben voor tegen september hadden we ook 370 euro meer moeten betalen
Dat komt omdat wij nog eentje uit stock hebben genomen (een overblijvertje vanop het salon) dat was een "speciale reeks" Stepway Rainbow, en daar zat die gratis metaalkleur inderdaad op.
Moesten we nu eentje besteld hebben voor tegen september hadden we ook 370 euro meer moeten betalen
Ahzo! Lijkt mij logisch dan idd. Dan ga je snel aan het rijden zijn
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Vandaag het inschrijvingsbewijs gekregen... er is iets wat mij alvast NIET aanstaat... daar staat op dat de Co² uitstoot 147 is??? Terwijl dit 125 is volgens Dacia.
Zo zullen ze hier in vlaanderen wel rijk worden, scheelt 300 euro in BIV :s
Vandaag het inschrijvingsbewijs gekregen... er is iets wat mij alvast NIET aanstaat... daar staat op dat de Co² uitstoot 147 is??? Terwijl dit 125 is volgens Dacia.
Zo zullen ze hier in vlaanderen wel rijk worden, scheelt 300 euro in BIV :s
Hier zelfs 500€ meer (162 ipv 139) We zullen de betaling moeten afwachten want de oude uitstoot staat ook op het gelijkvormigheidsattest. Er zou dit jaar toch een overgangsperiode van kracht zijn.
Wel weer straf dat ze daar bij de dealer geen sluitend antwoord op kunnen geven
Idd wel erg dat ze de klanten daarover geen fatsoenlijke / juiste informatie over kunnen geven.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment