Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo SW of Seat Leon ST of ... (alternatieven)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ze gooien er u hier werkelijk waar dood mee, dus een slechte keuze zal het niet zijn, proficiat ! ;-)

Verstuurd vanaf mijn Moto G6 Play met Tapatalk

Comment

proficiat met uw dure stepway

tce 90?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

tce 90?
        jep .

Comment

Heb het model moeten googelen

Dat ziet er niet eens zo verkeerd uit.
          Krijg je op zo'n prijs dan nog korting ook?

Proficiat.

Zeker een topic van aanmaken en ons op de hoogte houden zou ik zeggen.
          Last edited by Bud Wijzer; 22/05/2019, 17:32.

Comment

Nee Dacia staat er om bekend om geen kortingen te geven omdat ze zeggen dat ze al de goeiekoopste auto's verkopen...

Heb wel de metaalkleur "gratis" gekregen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Zwarte Dacia Logan MCV Stepway is op komst

Eindelijk nen Dacia op den hof
              Proficiat! Goeie keuze imo! En de metaalkleur gratis? Nice! Hebben wij zelfs niet gekregen hoewel de salonconditie (gratis metaalkleur) net voorbij was.

Onze Duster is aangekomen, vrijdag levering, heeft mijn zoon mij juist gestuurd. Kan er helaas niet bij zijn

Dus een week te vroeg, geen leveringsproblemen blijkbaar
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Proficiat! Goeie keuze imo! En de metaalkleur gratis? Nice! Hebben wij zelfs niet gekregen hoewel de salonconditie (gratis metaalkleur) net voorbij was.
                Dat komt omdat wij nog eentje uit stock hebben genomen (een overblijvertje vanop het salon) dat was een "speciale reeks" Stepway Rainbow, en daar zat die gratis metaalkleur inderdaad op.

Moesten we nu eentje besteld hebben voor tegen september hadden we ook 370 euro meer moeten betalen

Comment

Dat komt omdat wij nog eentje uit stock hebben genomen (een overblijvertje vanop het salon) dat was een "speciale reeks" Stepway Rainbow, en daar zat die gratis metaalkleur inderdaad op.

Moesten we nu eentje besteld hebben voor tegen september hadden we ook 370 euro meer moeten betalen
                  Ahzo! Lijkt mij logisch dan idd. Dan ga je snel aan het rijden zijn
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Weer ne kleurloze
                    Heb onlangs zo ne fel blauwe gezien en dat paste hem wel.
                    Proficiat.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Weer ne kleurloze
                      Heb onlangs zo ne fel blauwe gezien en dat paste hem wel.
                      Proficiat.
                      Het paste niet goed bij het estoril van de bmw, das zo gelijk oranje en rood samen ook vloeken

Comment

Morgen al afhalen en een verlengd wknd voor de boeg... leuk leuk

Comment

Morgen al afhalen en een verlengd wknd voor de boeg... leuk leuk
                          Nice! Ga hier de Duster in het weekend ook eens proberen vast te krijgen voor een doorgedreven ritje. Gaat niet makkelijk zijn

Comment

Vandaag het inschrijvingsbewijs gekregen... er is iets wat mij alvast NIET aanstaat... daar staat op dat de Co² uitstoot 147 is??? Terwijl dit 125 is volgens Dacia.

Zo zullen ze hier in vlaanderen wel rijk worden, scheelt 300 euro in BIV :s

Comment

Vandaag het inschrijvingsbewijs gekregen... er is iets wat mij alvast NIET aanstaat... daar staat op dat de Co² uitstoot 147 is??? Terwijl dit 125 is volgens Dacia.

Zo zullen ze hier in vlaanderen wel rijk worden, scheelt 300 euro in BIV :s
                              Hier zelfs 500€ meer (162 ipv 139) We zullen de betaling moeten afwachten want de oude uitstoot staat ook op het gelijkvormigheidsattest. Er zou dit jaar toch een overgangsperiode van kracht zijn.
                              Wel weer straf dat ze daar bij de dealer geen sluitend antwoord op kunnen geven

Comment

Idd wel erg dat ze de klanten daarover geen fatsoenlijke / juiste informatie over kunnen geven.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

https://www.autonieuws.be/uitlaat/40...js-geen-paniek

is dit een juist artikel??

dat ze zich tot het einde van het jaar nog baseren op de co² uitstoot op het gelijkvormigheidsattest... ik ben eens benieuwd ! :s

Comment

https://www.autonieuws.be/uitlaat/40...js-geen-paniek

is dit een juist artikel??

dat ze zich tot het einde van het jaar nog baseren op de co² uitstoot op het gelijkvormigheidsattest... ik ben eens benieuwd ! :s
                                    Yep! Dat heb ik ook gelezen, dus zal het wel goed komen hoop ik. Maja, bij de dealer konden ze dat niet bevestigen, vreemd toch allemaal.

Comment

Ze zouden bij mij het verschil zelf kunnen betalen als ze het zelf niet weten.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                        Ze zouden bij mij het verschil zelf kunnen betalen als ze het zelf niet weten.
                                        lolz, dealer zijn volledige marge erdoor die hij op die auto had...
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Wie heeft er na september '18 een nieuwe auto gekocht en kan ons bevestigen wat er nu van aan is ??

Comment

Working...
                                          X