Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Funcar voor +/- 25k

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Funcar voor +/- 25k

Ik zoek een leuke 2de auto. Kan helemaal niet kiezen.

Geen specifieke vereisten, maar toch minimum 200pk.
    En geen motoren die de staatskas meer vullen dan ik lief heb.
    Cabrio mag.
    Oldtimer mag.
    Vooral een leuke rijdersauto.
    ​​​​​​ Vorige wagen was een Subaru Impreza STI, maar wil eens iets anders (minder johnnygehalte)

voorkeur gaat nu uit naar een Porsche cayman van de eerste generatie. De 2.7 aangezien ik geen 1500€+ wegentaks wil neertellen jaarlijks voor een auto die amper 5000km op jaarbasis zal doen.

die cayman 2.7 is gewoon een goede keuze vind ik eigenlijk

Comment

Cayman is nooit verkeerd, alleen weet ik niet of je een atmo 2.7 genoeg gaat vinden na een turbo impreza blok.

Je moet van het porsche atmo karakter houden.

BMW X5 45e

Comment

Geen 200pk, maar na de eerste meters weet je al dat je met iets speciaals op pad bent.

Lotus Elise in zeer mooie staat!!
        € 24.999,00

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Golf GTI, Audi S1, Hyundai i30N, Megane RS, enz... enz...

Comment

Ja kdenk dat wat meer informatie handig is. Ofja, vooral : Een recente hot-hatch zal wellicht een stuk goedkoper zijn qua running costs dan een oude porsche.

En buiten het financiële wat zoek je zelf? Meer richting oldtimer en puur ouderwets pookje roeren of kan een recentere wagen ook die weer andere voordelen heeft. Qua recentere wagens kom ik op het eerste zicht dingen tegen lijk BMW 135i en vorige generatie Civic Type R. Als je +300pk zou willen. En anders Megane RS bv. Dat zijn de meest in het oog springende recentere wagens.
            Last edited by Phate; 24/06/2019, 20:24.

Comment

op een ander forum staat een mooie honda S2000 binnen budget

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                op een ander forum staat een mooie honda S2000 binnen budget
                Link?

Comment

Geen 200 pk en mss op dit moment nog net buiten budget maar een mx5 met de nieuwe 2.0?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Link?
                    Das deze

Hier vind je een tweedehands Honda S 2000 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Comment

Vijf jaar geleden naar een '09 met 2000 km gaan kijken voor vraagprijs 25 in een Honda showroom.
                      Heerlijke kar wel zo'n S2000 maar toch iets anders gekozen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Das deze

Hier vind je een tweedehands Honda S 2000 die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Had ik plaats en budget, ik kocht hem. Daar ben ik nu eens zot van al zou ik nooit de kap neerlaten
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Had ik plaats en budget, ik kocht hem. Daar ben ik nu eens zot van al zou ik nooit de kap neerlaten
                          Echt he, das mijn droom.

Comment

Wat dacht je van Bmw 135i of 235i?
                            6 cylinders en 325pk op de achterwielen.
                            heden 2014 Bmw M235i 326pk
                            heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

Laat die 200pk grens vallen en ga voor een mazda MX5. 160pk en amper 1050 kg. Plezier gegarandeerd. Of budget beetje optrekken en voor de 184pk gaan.
                              Ikzelf rij nu een jaar met een mx5 maar de 131pk, kom van een octavia RS stage 1 308pk, tot op vandaag mij nog niet beklaagd.

Comment

Comment

Op den dijk wel met zo'n handvat aan en een vlaggetje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                    Op den dijk wel met zo'n handvat aan en een vlaggetje.
                                    Of vlak voor het kapsalon

*Duck and away*
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

ik zou voor die s2000 gaan als je niet veel km doet. Krijg je binnen x jaar minstens evenveel voor terug

Comment

Zo'n Cayman is een goede keuze. Met handbak zou ik nemen. Is de Cayman S veel duurder?
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                        X