Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Funcar voor +/- 25k

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Mx5, toyota gt86, audi tts of rs of de s3/rs3
      ​​
      lets have some more member berries

Comment

Tja, wat is rijplezier? Ik rij graag knetterhard met m'n Ducati. Ik geniet van het cruisen met m'n Nova. 1 keer de gaspedaal induwen en je stuift snel weg.
        Twee andere dingen, wel beide zeer leuk rijden. Het eerste wat gevaarlijker voor lijf & leden en rijbewijs, het tweede is natuurlijk minder snel maar ook minder frustrerend & geeft meer voldoening op de openbare weg. Zeker als cabrio.
        Wil je het 1ste: Megane RS, S2000, 135i coupe, cayman, boxster... (cabrio is misschien leuker als funcar?)
        Wil je het 2de: een lekkere oldtimer: R107 560SL, BMW 635csi, BMW E30 325i, Pontiac LeMans, Ford Mustang cabrio, Chevrolet Camaro, Porsche 914, Chevrolet Nova, R129 300SL/500SL, Pontiac Firebirds,
        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Hallo Hunterke ! ! ! Where r u ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
            Tja, wat is rijplezier? Ik rij graag knetterhard met m'n Ducati. Ik geniet van het cruisen met m'n Nova. 1 keer de gaspedaal induwen en je stuift snel weg.
            Twee andere dingen, wel beide zeer leuk rijden. Het eerste wat gevaarlijker voor lijf & leden en rijbewijs, het tweede is natuurlijk minder snel maar ook minder frustrerend & geeft meer voldoening op de openbare weg. Zeker als cabrio.
            Wil je het 1ste: Megane RS, S2000, 135i coupe, cayman, boxster... (cabrio is misschien leuker als funcar?)
            Wil je het 2de: een lekkere oldtimer: R107 560SL, BMW 635csi, BMW E30 325i, Pontiac LeMans, Ford Mustang cabrio, Chevrolet Camaro, Porsche 914, Chevrolet Nova, R129 300SL/500SL, Pontiac Firebirds,
            Waarbij de eerste in onderhoud misschien wel meevallen, maar de tweede rij zeker ofwel duur is, ofwel regelmatig zelf sleutelen zal vereisen.

Comment

Ik vind de meningen zeer interessant.
              ik heb reeds een variatie aan wagens in bezit gehad, zoals mx-5 NA (turbo) , subaru impreza sti, maar ook oldtimers.
              Momenteel neig ik naar volgende wagens , welliswaar een iets groter budget :
              Bmw m235i , Porsche Cayman vanaf 2009 2.9

Een hatchback en dan vooral fwd boeien mij iets minder.
              Oldtimers zijn zeker interessant maar ik zou toch graag iets meer comfort hebben.
              De nieuwe mx-5 is een mooie wagen maar alles behalve waardevast. Ik hoef natuurlijk niet elke euro terug van de wagen als ik hem ooit verkoop.
              Lotus elise/exige is mij iets te Hardcore. Net zoals andere kitcars.

Voorkeur gaat momenteel naar een 'comfortabele' sportieve achterwielaangedreven coupé

Comment

zou je een Z4 coupe overwegen? Weliswaar meer GT dan de Cayman, maar dan ook iets meer comfortabel, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hunterke Bekijk Berichten

Voorkeur gaat momenteel naar een 'comfortabele' sportieve achterwielaangedreven coupé
                  dan denk je natuurlijk aan een A110 lol

Comment

ondertussen al iets gevonden ?

Comment

Working...
                    X