Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Funcar voor +/- 25k
Collapse
X
-
Tja, wat is rijplezier? Ik rij graag knetterhard met m'n Ducati. Ik geniet van het cruisen met m'n Nova. 1 keer de gaspedaal induwen en je stuift snel weg.
Twee andere dingen, wel beide zeer leuk rijden. Het eerste wat gevaarlijker voor lijf & leden en rijbewijs, het tweede is natuurlijk minder snel maar ook minder frustrerend & geeft meer voldoening op de openbare weg. Zeker als cabrio.
Wil je het 1ste: Megane RS, S2000, 135i coupe, cayman, boxster... (cabrio is misschien leuker als funcar?)
Wil je het 2de: een lekkere oldtimer: R107 560SL, BMW 635csi, BMW E30 325i, Pontiac LeMans, Ford Mustang cabrio, Chevrolet Camaro, Porsche 914, Chevrolet Nova, R129 300SL/500SL, Pontiac Firebirds,Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk BerichtenTja, wat is rijplezier? Ik rij graag knetterhard met m'n Ducati. Ik geniet van het cruisen met m'n Nova. 1 keer de gaspedaal induwen en je stuift snel weg.
Twee andere dingen, wel beide zeer leuk rijden. Het eerste wat gevaarlijker voor lijf & leden en rijbewijs, het tweede is natuurlijk minder snel maar ook minder frustrerend & geeft meer voldoening op de openbare weg. Zeker als cabrio.
Wil je het 1ste: Megane RS, S2000, 135i coupe, cayman, boxster... (cabrio is misschien leuker als funcar?)
Wil je het 2de: een lekkere oldtimer: R107 560SL, BMW 635csi, BMW E30 325i, Pontiac LeMans, Ford Mustang cabrio, Chevrolet Camaro, Porsche 914, Chevrolet Nova, R129 300SL/500SL, Pontiac Firebirds,
Comment
-
Ik vind de meningen zeer interessant.
ik heb reeds een variatie aan wagens in bezit gehad, zoals mx-5 NA (turbo) , subaru impreza sti, maar ook oldtimers.
Momenteel neig ik naar volgende wagens , welliswaar een iets groter budget :
Bmw m235i , Porsche Cayman vanaf 2009 2.9
Een hatchback en dan vooral fwd boeien mij iets minder.
Oldtimers zijn zeker interessant maar ik zou toch graag iets meer comfort hebben.
De nieuwe mx-5 is een mooie wagen maar alles behalve waardevast. Ik hoef natuurlijk niet elke euro terug van de wagen als ik hem ooit verkoop.
Lotus elise/exige is mij iets te Hardcore. Net zoals andere kitcars.
Voorkeur gaat momenteel naar een 'comfortabele' sportieve achterwielaangedreven coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hunterke Bekijk Berichten
Voorkeur gaat momenteel naar een 'comfortabele' sportieve achterwielaangedreven coupé
Comment
Comment