Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia Proceed vs Kia Ceed SW
Collapse
X
-
Houdt het maar op een Kia, keuze moet je uiteraard zelf maken. Ik zou momenteel voor de XCeed gaan maar die zal misschien iets te klein zijn voor jouw gezin. Tussen de Proceed en de SW kiezen dan maar, spijt ga je daar in ieder geval nooit van krijgen. Schitterende auto's!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHoudt het maar op een Kia, keuze moet je uiteraard zelf maken. Ik zou momenteel voor de XCeed gaan maar die zal misschien iets te klein zijn voor jouw gezin. Tussen de Proceed en de SW kiezen dan maar, spijt ga je daar in ieder geval nooit van krijgen. Schitterende auto's!
Waar ik wel van verschiet is dat de Proceed veel word vergeleken met de CLA Shooting brake, maar de mercedes heeft 100L minder kofferruimte wat toch wel enorm is vind ik2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenOost-Vlaanderen is echt ondernemend op dat gebied.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenTroch doet dat nog steeds, niet officieel maar wel onderhoud.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
- Likes 1
Comment
-
In januari had ik bijna getekend voor een Proceed, prachtige wagen. Erg aangename testrit mee gedaan, de dct in combinatie met de 1.4 reed perfect. Waarom ik hem uiteindelijk niet besteld heb.. voor mij was hij wat te groot + het zicht rondom is een kleine ramp, dat zal op de SW wel beter zijn. (daar hebt ge een achteruitrijcamera en dodehoekverklikkers voor he meneer..) Wat voor mij niet wegneemt dat ik de Proceed zou kiezen boven de SW als het tussen deze 2 wagens zou gaan.
Ik heb sindsdien nog geen enkele in het wild zien rijden..
Comment
-
Als ik op de Kia website kijk is die ProCeed toch wel mooi afgewerkt vanbinnen. De Koreanen hebben grote stappen vooruit gezet precies.
Ik kan niet zeggen dat ik er ooit eentje in real life gezien heb maar op foto is het ontwerp mij iets te Amerikaans. Nu, dat is persoonlijk en in uw geval, jij rijdt al met een (halve) Amerikaan dus ik kan begrijpen dat deze je aanspreekt. Het leven is kort en je leeft maar één keer. Zo'n dingen helpen het mee kleuren. Als deze wagen je duidelijk overtuigt en jij kan je echtgenote ervan overtuigen zou ik niet twijfelen.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenAls ik op de Kia website kijk is die ProCeed toch wel mooi afgewerkt vanbinnen. De Koreanen hebben grote stappen vooruit gezet precies.
Ik kan niet zeggen dat ik er ooit eentje in real life gezien heb maar op foto is het ontwerp mij iets te Amerikaans. Nu, dat is persoonlijk en in uw geval, jij rijdt al met een (halve) Amerikaan dus ik kan begrijpen dat deze je aanspreekt. Het leven is kort en je leeft maar één keer. Zo'n dingen helpen het mee kleuren. Als deze wagen je duidelijk overtuigt en jij kan je echtgenote ervan overtuigen zou ik niet twijfelen.
Ik heb er welgeteld nog maar 1 in het wild gezien ... Dus veel zie je ze inderdaad niet2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenDaarstraks zowel een SW als een Proceed gezien gehad, ze waren allebei zwart.
zwart is een kleur dat ik niet gemakkelijk meer zal nemen ... alleen maar nadelen aan.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenDe keuze in kleuren is bij KIA beetje flauw, zeker bij de Proceed. Ik snap dat niet goed, een trendy auto willen brengen en dan geen enkele spannende kleur aanbieden. Bij de SW vind ik cooper stone best ok.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Het oranje, rood of blauw zijn toch best felle kleuren?
Comment
-
Toyota is een sterk merk met een oerdegelijke reputatie. Mooie wagens ook.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenToyota is een sterk merk met een oerdegelijke reputatie. Mooie wagens ook.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Vraag een test aan. En ervaar eerst of het je aanstaat. Desnoods vraag je een wagen voor 1 dag of zelfs 1 weekend.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenMijn eigen toch ook eens verdiept in de corolla en begin hem al mooier te vinden ...
hybride aandrijving is ook interessant in mijn geval.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
Comment