Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Proceed vs Kia Ceed SW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Troch doet dat nog steeds, niet officieel maar wel onderhoud.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Ik heb het idd op Troch.

Comment

Houdt het maar op een Kia, keuze moet je uiteraard zelf maken. Ik zou momenteel voor de XCeed gaan maar die zal misschien iets te klein zijn voor jouw gezin. Tussen de Proceed en de SW kiezen dan maar, spijt ga je daar in ieder geval nooit van krijgen. Schitterende auto's!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Houdt het maar op een Kia, keuze moet je uiteraard zelf maken. Ik zou momenteel voor de XCeed gaan maar die zal misschien iets te klein zijn voor jouw gezin. Tussen de Proceed en de SW kiezen dan maar, spijt ga je daar in ieder geval nooit van krijgen. Schitterende auto's!
        Ja hou mijn gedachte toch ook nog steeds bij Kia, altijd content van geweest...

Waar ik wel van verschiet is dat de Proceed veel word vergeleken met de CLA Shooting brake, maar de mercedes heeft 100L minder kofferruimte wat toch wel enorm is vind ik
        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Proceed is supermooi , vond ik zelfs 1vd toppers op het afgelopen autosalon
          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oost-Vlaanderen is echt ondernemend op dat gebied.

Daardoor was hij snel van de lijst geschrapt.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Troch doet dat nog steeds, niet officieel maar wel onderhoud.

Is naar Mitsubishi overgestapt.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

In januari had ik bijna getekend voor een Proceed, prachtige wagen. Erg aangename testrit mee gedaan, de dct in combinatie met de 1.4 reed perfect. Waarom ik hem uiteindelijk niet besteld heb.. voor mij was hij wat te groot + het zicht rondom is een kleine ramp, dat zal op de SW wel beter zijn. (daar hebt ge een achteruitrijcamera en dodehoekverklikkers voor he meneer..) Wat voor mij niet wegneemt dat ik de Proceed zou kiezen boven de SW als het tussen deze 2 wagens zou gaan.
                Ik heb sindsdien nog geen enkele in het wild zien rijden..

Comment

Als ik op de Kia website kijk is die ProCeed toch wel mooi afgewerkt vanbinnen. De Koreanen hebben grote stappen vooruit gezet precies.
                  Ik kan niet zeggen dat ik er ooit eentje in real life gezien heb maar op foto is het ontwerp mij iets te Amerikaans. Nu, dat is persoonlijk en in uw geval, jij rijdt al met een (halve) Amerikaan dus ik kan begrijpen dat deze je aanspreekt. Het leven is kort en je leeft maar één keer. Zo'n dingen helpen het mee kleuren. Als deze wagen je duidelijk overtuigt en jij kan je echtgenote ervan overtuigen zou ik niet twijfelen.
                  King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                  2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                    Als ik op de Kia website kijk is die ProCeed toch wel mooi afgewerkt vanbinnen. De Koreanen hebben grote stappen vooruit gezet precies.
                    Ik kan niet zeggen dat ik er ooit eentje in real life gezien heb maar op foto is het ontwerp mij iets te Amerikaans. Nu, dat is persoonlijk en in uw geval, jij rijdt al met een (halve) Amerikaan dus ik kan begrijpen dat deze je aanspreekt. Het leven is kort en je leeft maar één keer. Zo'n dingen helpen het mee kleuren. Als deze wagen je duidelijk overtuigt en jij kan je echtgenote ervan overtuigen zou ik niet twijfelen.
                    Dat 2de gaat nog moeilijk worden

Ik heb er welgeteld nog maar 1 in het wild gezien ... Dus veel zie je ze inderdaad niet

Comment

ProCeed heb ik toch al verschillende zien rijden, zeker 3.

Comment

Daarstraks zowel een SW als een Proceed gezien gehad, ze waren allebei zwart.
                        zwart is een kleur dat ik niet gemakkelijk meer zal nemen ... alleen maar nadelen aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                          Daarstraks zowel een SW als een Proceed gezien gehad, ze waren allebei zwart.
                          zwart is een kleur dat ik niet gemakkelijk meer zal nemen ... alleen maar nadelen aan.
                          Prachtig als het proper is maar frustrerend om 'm zo te houden, je ziet er gewoon alles op ​​​​​​ Never again hier
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

De keuze in kleuren is bij KIA beetje flauw, zeker bij de Proceed. Ik snap dat niet goed, een trendy auto willen brengen en dan geen enkele spannende kleur aanbieden. Bij de SW vind ik cooper stone best ok.
                            Last edited by cooper s; 08/07/2019, 22:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                              De keuze in kleuren is bij KIA beetje flauw, zeker bij de Proceed. Ik snap dat niet goed, een trendy auto willen brengen en dan geen enkele spannende kleur aanbieden. Bij de SW vind ik cooper stone best ok.
                              Het oranje, rood of blauw zijn toch best felle kleuren?

Comment

Het oranje, rood of blauw zijn toch best felle kleuren?
                                Felle kleurtjes zou je dat kunnen noemen, maar niks speciaals. Die kleuren zitten zo wat bij elk merk in het gamma. Maar jij bent potentiële koper dus het is jouw mening die telt uiteraard.

Comment

Mijn eigen toch ook eens verdiept in de corolla en begin hem al mooier te vinden ...
                                  hybride aandrijving is ook interessant in mijn geval.

Comment

Toyota is een sterk merk met een oerdegelijke reputatie. Mooie wagens ook.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Toyota is een sterk merk met een oerdegelijke reputatie. Mooie wagens ook.
                                      Morgen de Toyota garage eens passeren, eens van kortbij bekijken

Comment

Vraag een test aan. En ervaar eerst of het je aanstaat. Desnoods vraag je een wagen voor 1 dag of zelfs 1 weekend.
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Mijn eigen toch ook eens verdiept in de corolla en begin hem al mooier te vinden ...
                                          hybride aandrijving is ook interessant in mijn geval.
                                          Ik zou ook de Corolla nemen, prachtig design (eindelijk!)

Comment

Working...
                                          X