Wat dan weer de discussie brengt : wat is vandaag nog bruikbaar op onze Belgische wegen, die volstaan met camera's en trajectmetingen? In dit boerengat hier staat op een boerenverbindingsweg een trajectmeting van amper 500 meter. En wat verder weer flitspalen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M240i, Audi S3, Mercedes A35?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenWat dan weer de discussie brengt : wat is vandaag nog bruikbaar op onze Belgische wegen, die volstaan met camera's en trajectmetingen? In dit boerengat hier staat op een boerenverbindingsweg een trajectmeting van amper 500 meter. En wat verder weer flitspalen.
- Hoge snelheden zijn haast onmogelijk
- vertragen/starten/stoppen door geparkeerde voertuigen, verkeersdrempels, verkeerslichten, wegenwerken, ... is haast niet bij te houden
- toestand van ons wegennet is in bepaalde streken rampzalig - rijden met een sportvering is dan meer iets voor de liefhebbers
- mijn bescheiden brein heeft het soms moeilijk met het lezen van de verkeersborden die in overvloed aanwezig zijn
Maar ergens begrijp ik het wel, een snelle wagen is leuk om te hebben, ook al gebruik je quasi nooit het potentieel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door contextbinder Bekijk Berichten
Daar heb je mss een punt, indien je geen liefhebber bent of nauwelijks bij onze oosterburen zal rijden heb je op onze Belgische wegen nog het meest aan een automaat, goede ophanging/vering, goede zetels, goede geluidsdemping en eventuele verkeersboordherkenning want :
- Hoge snelheden zijn haast onmogelijk
- vertragen/starten/stoppen door geparkeerde voertuigen, verkeersdrempels, verkeerslichten, wegenwerken, ... is haast niet bij te houden
- toestand van ons wegennet is in bepaalde streken rampzalig - rijden met een sportvering is dan meer iets voor de liefhebbers
- mijn bescheiden brein heeft het soms moeilijk met het lezen van de verkeersborden die in overvloed aanwezig zijn
Maar ergens begrijp ik het wel, een snelle wagen is leuk om te hebben, ook al gebruik je quasi nooit het potentieel'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Ga voor de Bmw.
Heb zelf een M235i en die rijdt subliem goed.
Geluid is zalig, gewicht balans zeer goed, sleurt je door de bochten.
Met goede winterbanden zeer goed te rijden in de winter.
Ruimte achterin is ruim voldoende voor 2 volwassenen. Kofferruimte valt heel goed mee.
Verbruik bij normale rijstijl 9l.
Een s3 zal altijd praktischer zijn maar de bmw heeft zoveel meer karakter.heden 2014 Bmw M235i 326pk
heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenKies wat je ZELF leuk vind.
Wie moet er mee rijden?
Ik kan me niet voorstellen dat ik een mening van een ander zou vragen ivm keuze wagen.
Zeker als je geen ervaring hebt met bepaald merk of uitvoering.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
De kogel is door de kerk. Heel onverwacht en vrij snel iets mijn pad gekruist die mij wel aanstaat.
Straks de papierhandel gaan regelen.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk. Heel onverwacht en vrij snel iets mijn pad gekruist die mij wel aanstaat.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk. Heel onverwacht en vrij snel iets mijn pad gekruist die mij wel aanstaat.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.lets have some more member berries
Comment
-
Maar neen. Het is dit prachtexemplaar geworden : https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...b7db?cldtidx=2
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Tof dat je zegt wat het nu geworden is2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGeduld en internet. Een combinatie die niet echt samengaat.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik heb van Fredje al een preview gekregen... we hadden het kunnen weten natuurlijk.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk heb van Fredje al een preview gekregen... we hadden het kunnen weten natuurlijk.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
Comment