Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke firmawagen met grote koffer kopen met budget 55000? 35000km/jaar fisk. Aftrek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten

Dan kan je beter de full option tarraco nemen.
    Dat hangt er vanaf. Voor €55000 hebt ge ook al een vrij complete uitgeruste Tiguan AllSpace. De Terraco zal idd goedkoper zijn, maar ze 1 op 1 gaan vergelijken, is ook niet aan de orde.

Zo zie ik dat de 2.0TDI met DSG alleen in 4x4 te krijgen is in de Terraco met enorm veel CO2 terwijl ge bij de Tiguan deze hebt in 2x4 met 17gr minder CO2.

Zo zijn er toch heel wat verschillen en smaken verschillen ook.

Het zal puur een kwestie van smaak zijn.
    Last edited by ; 05/09/2019, 13:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten

Dan kan je beter de full option tarraco nemen.
      +1!

Comment

Value/money + VAA is een break quasi onklopbaar, 55K kan je wellicht iets van 70K configureren - daar heb je een mooie E 220d break voor, 35K per jaar in alle rust en comfort.

Comment

Waarom leg je een budget van 55k vast.
          Neem een bedrag per maand in leasing, dat is meestal wel interessanter als bedrijfswagen.
          Sowieso heeft dan VAA ook een impact. Een auto met cat prijs van 70k kan per maand soms goedkoper zijn dan een andere van 55k....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            A6 allroad
            In de wildgroei van modellen laten de constructeurs imo een kans liggen: Heel wat gebruikers appreciëren een hogere instap, dynamisch rijgedrag, praktische koffer: wellicht hebben modellen als A4/A6 alroad, passat alltrack .... met een paar aanpassingen het grootste potentieel om op deze 3 punten een zeer hoog gemiddelde te scoren, meer bruikbare ruimte dan een SUV, dynamischer dan een SUV, hoger dan een sedan/break maar iets lager dan een SUV, minder verbruik dan een SUV, lager CO, ...

probleem: in het huidige aanbod enkel 4x4 en/of dikke motoren waardoor heel duur in aankoop en VAA.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Waarom leg je een budget van 55k vast.
              Neem een bedrag per maand in leasing, dat is meestal wel interessanter als bedrijfswagen.
              Sowieso heeft dan VAA ook een impact. Een auto met cat prijs van 70k kan per maand soms goedkoper zijn dan een andere van 55k....
              Topic starter spreekt van aankoop - vandaar.

Comment

Met dat budget kocht ik mij een C-klasse break 350e

Comment

Veel horen we ook niet meer van de topicstarter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                    Met dat budget kocht ik mij een C-klasse break 350e
                    Dat zal dan toch een 2dehands moeten zijn, want deze verkopen ze niet meer.

Comment

een VW passat variant

Comment

Working...
                      X