Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SUV lichte vracht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten

Dat de Instagram-generatie wegblijft van forums kan ik nog aannemen, die jonge gasten hebben over het algemeen ook totaal geen affiniteit meer met auto's wegens teveel gebrainwasht,
    maar hier zitten (zaten...) toch ook veel 35+ petrolheads, hebben die dan allemaal afgehaakt of op een ander?
    Soms hebben ze andere interesses, ofwel hebben ze hier een aanvaring gehad met iemand,... . Denk dat de meesten hebben afgehaakt bij de upgrade van het forum. Velen konden hun weg niet meer vinden in de nieuwe lay-out en dan nodigt dat minder uit om nog te komen kijken, waardoor ze uiteindelijk gewoon niet meer komen kijken.

Comment

Updates hebben dit forum genekt. Komt nooit meer goed.

Comment

Dat de Instagram-generatie wegblijft van forums kan ik nog aannemen, die jonge gasten hebben over het algemeen ook totaal geen affiniteit meer met auto's wegens teveel gebrainwasht,
        maar hier zitten (zaten...) toch ook veel 35+ petrolheads, hebben die dan allemaal afgehaakt of op een ander?
        De weg naar een forum is verderweg dan een groep op facebook/instagram/... te vinden.

Comment

De echte reden dat de meeste stoppen met dit leuke hobby is iets heel anders zonder ene naam te noemen toch een vb
          Den tijd van echt foefelen als zelfstandige is voorbij (of je moet ne hele goeie boekhouder hebben ) :-)))
          De meeste die hier zaten staken zoveel geld in rond ritjes, circuut dagen, meerdaagse ritten , dat ook hun vrouwen er tegen in kwamen en dan is het keuzes maken
          Der zijn er die beginnen fietsen zijn (wannes) bv om ne naam te noemen sommige zijn prof geworden met dank aan de sponsering die ze dan op een LEGALE manier konden aan wenden,en sommige hebben ambras gekregen met de belastingen (waaronder mezelf) zodat al die iets of wat leuke autos hadden of hebben dit iet meer open en bloot op het internet smijten .
          Maar de hoofd reden blijft mijn eerste vb en alles word duurden ne stomme golf een beetje uitgerust kost 40.000
          mvg

Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
            ik heb ne ml 400 cdi v/8 met 405000 km op de teller welke weg mag voor een vrienden prijs ,
            is perfect in orde en de laatste 200.000 km zijn allemaal autostrade km oa roemenie/oekraine
            wagen is versterkt met stalen balken vooraan en achteraan en lichte vracht heb ik een adres als het niet te afgewerkt moet zijn 1199 euro.
            mvg
            In welke staat verkeerd de achterbank?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
              Berlijn bekijkt verbannen SUV’s na dodelijk ongeluk met voetgangers

https://joop.bnnvara.nl/nieuws/berli...et-voetgangers
              “Verbied pick-uptrucks in onze steden en gemeenten”

https://www.hln.be/auto/-verbied-pic...nten~ac41716f/
              totaal niet relevant met dit topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

In welke staat verkeerd de achterbank?
                Hopelijk staat die niet verkeerd.

Comment

misschien ook eens bij tweedehandse Infiniti kijken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                    misschien ook eens bij tweedehandse Infiniti kijken ?
                    Infiniti FX kan blijkbaar niet op lichte vracht
                    Enkel de oudere modellen (1ste generatie tot 2010)

Comment

als de auto een achterklep heeft en de kofferruimte is 50% van de wielbasis, kan die op LV
                      maar sommige constructeurs weigeren een pvg nummer en dan is het lastiger, niet ondoenbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        als de auto een achterklep heeft en de kofferruimte is 50% van de wielbasis, kan die op LV
                        maar sommige constructeurs weigeren een pvg nummer en dan is het lastiger, niet ondoenbaar
                        Lastiger = duurder
                        Als het meer dan 1500 kost hoeft het voor mij niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                          In de USA is er alvast, al jaren, een verbod voor Pick-Ups, grote SUV's en Campers, in alle grote steden, vertelde mijn reisorganisator me...(ook in de parkings), dus gewone auto huren of anders buiten de stad parkeren en 2e huren als je ook de grote steden wil bezoeken....

waar staat dat ergens te lezen? Ik ben laatst in Miami, Orlando, Daytona, New York geweest en gereden met een Explorer 7 Pax Limited en nergens iets van opgemerkt...
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

same hier, is eerste wat ik er van hoor dat er een verbod zou zijn
                            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                            X