Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tegen de SUV-trend in

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    S90 t8
    Naar de shortlist gekeken?

Komt 'ie af met een wagen die het dubbele kost van het gemiddelde daar...
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Toch overzie ik iets met die letters. Was is dat een insider van voor mijne tijd hier.

She Who Must Be Obeyed = de betere helft, de halve trouwboek, zij die de broek draagt thuis, ...
      For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Wat is er hier nog op de markt verkrijgbaar?

De Tipo en ....
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mazda 6 2.5 skyactive, ik heb daar 4 dagen mee op pad geweest en vond dat een ongeloofelijk toffe auto. mega comfortabel en een motor die genoeg kracht heeft maar zich niet laat horen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

She Who Must Be Obeyed = de betere helft, de halve trouwboek, zij die de broek draagt thuis, ...
            Straf dat die daar iets aan te zeggen heeft. Die van mij heeft me 1 x overtuigd om eens een auto te nemen en heb er een hele hoop miserie en een hernia aan over gehouden
            Ik mocht mij ook niet moeien toen zij voor ne goedkope citroën ging, dus mag zij zich ook niet meer moeien met mijn auto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Wat is er hier nog op de markt verkrijgbaar?

De Tipo en ....
              Octavia, Superb, Passat, S60, Mondeo, Jaguar XE, AR Giulia, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Mazda 6 2.5 skyactive, ik heb daar 4 dagen mee op pad geweest en vond dat een ongeloofelijk toffe auto. mega comfortabel en een motor die genoeg kracht heeft maar zich niet laat horen.
                Zoals al gezegd: verbruik benzine-motoren te hoog en diesel te zwaar belast.
                Heb gevraagd of de nieuwe skyactiv-X in de 6 zou komen, maar volgens de dealer zeker en vast niet.

Comment

Ik mocht mij ook niet moeien toen zij voor ne goedkope citroën ging, dus mag zij zich ook niet meer moeien met mijn auto's.
                  Wij zijn een 1-autogezin.

Octavia, Superb, Passat, S60, Mondeo, Jaguar XE, AR Giulia, ...

Octavia: spreekt me totaal niet aan
                  Superb: dat saaie hoekige interieur...
                  Passat: idem Superb
                  S60: reeds hogerop gezegd
                  Mondeo: geen vertrouwen in Ford
                  XE: zwaar belast, betrouwbaarheid
                  Giulia: prachtige wagen, maar ook weer die betrouwbaarheid... en de toekomst van Alfa?

Last edited by N-D-D-V-D-B; 26/11/2019, 14:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Zoals al gezegd: verbruik benzine-motoren te hoog en diesel te zwaar belast.
                    Heb gevraagd of de nieuwe skyactiv-X in de 6 zou komen, maar volgens de dealer zeker en vast niet.

Ik zat op 7.5 maar heb ook geen eco ritjes gedaan met dat spel. Die 2.5 is inderdaad niet de meest fiscale vriendelijk maar wel de leukste metgezel op pad.

keuzes keuzes, ben er ook geen goeie in.

Skyactive X komt inderdaad niet meer in de huidige, de volgende dan weer wel maar geen idee wanneer ze die gaan lanceren.

Comment

Aha, een topic naar mijn hart, berline

Die Mazda is idd wel een optie, lijkt me ook een mooie wagen, en Indië die idd leuk rijdt... overwegen waard!
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Skyactive X komt inderdaad niet meer in de huidige, de volgende dan weer wel maar geen idee wanneer ze die gaan lanceren.
                        Zeker nog niet voor volgend jaar volgens de dealer.

De Camry heeft ook een 2.5 en is hybride, rijdt ook vlot. Hernemingen beter dan een diesel.

Comment

Je ziet dat hij dicht bij zijn Lexus broertjes staat qua styling. I like it.

Comment

Snap alleen Toyota niet waarom bijna alle persfoto's in dat mottig bruin zijn... Doet de wagen totaal niet tot zijn recht komen.

Comment

Doe eens gek en koop gewoon een Mustang
                              Liefst de GT

Comment

Staat er hier eentje op de parking... Tja, wat moet ik zeggen... 20 jaar geleden direct.

Comment

Doe eens gek en koop gewoon een Mustang
                                  Liefst de GT
                                  afwerking komt niet aan de hielen van een Toyota of Mazda. En ik kan het jammer genoeg weten.

Maar daar vraagt hij ook niet achter dus blijf bij de les!

Comment

afwerking komt niet aan de hielen van een Toyota of Mazda. En ik kan het jammer genoeg weten.

Maar daar vraagt hij ook niet achter dus blijf bij de les!
                                    Amerikanen en afwerking is nooit een goede combinatie geweest. Nog niet in een nieuwe mustang gezeten, maar van de Mazda ben ik wel zeker dat het allemaal wel dik in orde is. Die CX5 was op dat vlak ook dit in orde.

Comment

Even kort samenvatten wat ik tot nu toe denk na de testritten:

BMW 318d: technisch weer top, maar verander ik wel echt van wagen na de E90 en F30? Interieur verandert nu weer niet zoveel en geloof geen bal dat het betere kwaliteit is dan mijn huidige F30.
                                      BMW 320i: andere motor, maar voor de rest zelfde opmerking... En tot hiertoe nog steeds geen fan van de achterkant.
                                      Mazda 3 sedan: knap design, veel uitrusting voor (relatief) weinig geld, vlot rijden, heel krap en donker achterin.
                                      Peugeot 508: prachtige wagen exterieur en interieur, achter het stuur plots claustrofobisch gevoel en schokkerige automaat.
                                      Toyota Camry: zee aan ruimte, zalige cruiser, zuinig, niet de knapste uit de lijst, gps niet van de modernste.
                                      Mercedes A200 berline / CLA200: mooi exterieur, interieur bij nader inzien afknapper (mooi op foto, maar niet mijn ding in real life, voor jong publiek), kleine motor.
                                      Last edited by N-D-D-V-D-B; 26/11/2019, 15:12.

Comment

Camry it is, hebben ze nu eindelijk Android Auto/Apple Carply geïntegreerd want dan is dat infotainment minpunt ook opgelost.

Comment

Wij rijden in afwachten van de X5, met een 508 (weliswaar de break) en ik moet zeggen dat deze enorm leuk rijdt (In verhouding tot de motor 1.5 diesel automaat).

Echter ben ik na een goede week al compleet gek van de ergonomie binnenin. De knopjes en menu's , daar is gewoon niet over nagedacht. Verder is door de bolling van de zijramen en de helderheid van het scherm (ook nergens aan te passen, zo lijkt me), het zicht naar opzij onbestaande in donkere straten.
                                          Het stuur is ook gewoon te vreemd van vorm.

Voor de rest wel een knappe wagen, maar toch niet aan mij besteed
                                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Working...
                                          X