Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tegen de SUV-trend in

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Camry it is, hebben ze nu eindelijk Android Auto/Apple Carply geïntegreerd want dan is dat infotainment minpunt ook opgelost.
    Nog steeds geen uitsluitsel over Android Auto, andere markten hebben het al.
    Ze spreken ook over een retrofit-kit.
    (Klein detail terzijde: leren rijden met de allereerste Camry en er nog jaren mee gereden.)

Anderzijds, bij BMW is het zeker dat het niet komt.
    Last edited by N-D-D-V-D-B; 26/11/2019, 15:22.
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
      Echter ben ik na een goede week al compleet gek van de ergonomie binnenin. De knopjes en menu's , daar is gewoon niet over nagedacht. Verder is door de bolling van de zijramen en de helderheid van het scherm (ook nergens aan te passen, zo lijkt me), het zicht naar opzij onbestaande in donkere straten.
      Het stuur is ook gewoon te vreemd van vorm.
      Dat stuur heeft me nog het minst van al gestoord, in tegenstelling tot wat ik dacht.

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Klein detail: leren rijden met de allereerste Camry en er nog jaren mee gereden.

ja die retrofit ben ik al tegengekomen voor de Land Cruiser, heel u middenconsole moet er wel uit.

Comment

Blijkbaar vanaf 2020 wel op de Camry, RAV4 en Corolla.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Serieus?
            Snap het niet goed, modeljaar 2020 in de VS, Australië, … heeft het.
            Hier nu ook de Corolla en Rav4...
            Is onderhuids toch hetzelfde systeem?

Comment

Enkel de Land Cruiser/Prado en Hi-lux hebben een ander systeem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
              jef had jij al info over Android auto bij Lexus/Toyota voor je overstap naar Kia?

Comment

(Klein detail terzijde: leren rijden met de allereerste Camry en er nog jaren mee gereden.)

Ik heb laatst wel op FB zien verschijnen bij een ad van Lexus dat ze nu CarPlay hebben. Dus denk dat ze bij Toyota up-to-date aant geraken zijn

Comment

Blijkbaar sinds begin deze maand:

Comment

Volgens een Nederlands forum niet allemaal: https://toyotahybrideforum.nl/viewto...176873#p176873

"
                    En update AA: Sinds 2019 zitten er in nieuw geleverde Toyota Corolla en Toyata RAV4 nieuwe multimediasets die van andere techniek en software hebben als in de jaren ervoor. De Corolla en de RAV4 hebben ook zo'n glazen, rechtopstaand schermpje dus heel afwijkend van de Touch2 systemen van de jaren ervoor. Die sets van 2019 krijgen waarschijnlijk in de loop van 2020 een update waarbij ze naast de ingebouwde navigatie (&Go) ook zullen kunnen kiezen voor AA en CP.
                    Andere systemen: Yaris, Auris, Prius, Prius+, C-HR en Camry krijgen deze update waarschijnlijk niet (mogelijk omdat de hardware niet compatible is)"

Comment

Volgens een Nederlands forum niet allemaal: https://toyotahybrideforum.nl/viewto...176873#p176873

"
                      En update AA: Sinds 2019 zitten er in nieuw geleverde Toyota Corolla en Toyata RAV4 nieuwe multimediasets die van andere techniek en software hebben als in de jaren ervoor. De Corolla en de RAV4 hebben ook zo'n glazen, rechtopstaand schermpje dus heel afwijkend van de Touch2 systemen van de jaren ervoor. Die sets van 2019 krijgen waarschijnlijk in de loop van 2020 een update waarbij ze naast de ingebouwde navigatie (&Go) ook zullen kunnen kiezen voor AA en CP.
                      Andere systemen: Yaris, Auris, Prius, Prius+, C-HR en Camry krijgen deze update waarschijnlijk niet (mogelijk omdat de hardware niet compatible is)"
                      Op dat gebied kunnen ze wel nog wat leren van hun Duitse collega's. Best de dealer/invoerder eens mailen.

Comment

Als ik naar de conclusie van je testritten kijk, neig je toch vooral naar de BMW, waar je natuurlijk niets verkeerd mee doet - als de prijzen van de opties geen belemmering zijn. En het is inderdaad misschien een beetje duur om gewoon een nieuwer model van dezelfde auto te krijgen

Als je voor benzine kijkt bij Toyota (ben wat snel door de posts moeten lopen), kan ik je alleen maar aanraden van te zien hoe de prestaties zijn en de trekkracht op hellingen. Kan aan mij liggen maar in de vorige generatie Avensis in 150 pk benzine uitvoering vond ik dat enorm tegenvallen. Misschien omdat het een huurwagen was die door vorige chauffeurs slecht ingereden was, maar dat spel was niet vooruit te branden en trok voor geen meter bergop.
                        VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                          Als je voor benzine kijkt bij Toyota (ben wat snel door de posts moeten lopen), kan ik je alleen maar aanraden van te zien hoe de prestaties zijn en de trekkracht op hellingen. Kan aan mij liggen maar in de vorige generatie Avensis in 150 pk benzine uitvoering vond ik dat enorm tegenvallen. Misschien omdat het een huurwagen was die door vorige chauffeurs slecht ingereden was, maar dat spel was niet vooruit te branden en trok voor geen meter bergop.
                          De Camry is een 2.5 liter benzine hybride met gecombineerd 218pk, ging vlot tijdens de proefrit.
                          Denk niet dat je dat kan vergelijken met een 150pk benzinemotor.

Comment

Best de dealer/invoerder eens mailen.
                            De dealer wist van niets.
                            Duurde 5 minuten om hem duidelijk te maken dat het om de wagen ging, niet de app op telefoon (bleef maar zeggen dat er nog geen akkoord was met Google voor de app in België).
                            Hem met handen en voeten uitgelegd dat er andere manieren zijn om aan AA te geraken dan de play store.

Op dat gebied kunnen ze wel nog wat leren van hun Duitse collega's.

Ja, die zeggen vlakaf: komt er niet, koopt u nen iPhone.
                            NOT.
                            Last edited by N-D-D-V-D-B; 26/11/2019, 16:02.

Comment

Ik had het over VAG, ja BMW blijft halsstarrig vasthouden aan Apple only.

Comment

Gewoon omdat Apple beter is, niet?
                                BMW X5 45e

Comment

Kia Stinger? Alhoewel... om daar onder de 7 liter te raken...
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Moet het een nieuwe zijn? Mag een jonge gebruikte ook?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Gewoon omdat Apple beter is, niet?
                                      Dat zijn eeuwige discussies

Dat bepaalde auto's het een of het ander of beide hebben, heeft vooral te maken met contracten met google en Apple.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dat zijn eeuwige discussies

Idd, ik heb beide gehad en qua gebruiksgemak blijf ik bij ios.

Ieder z'n ding
                                        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Idd, ik heb beide gehad en qua gebruiksgemak blijf ik bij ios.

Ieder z'n ding
                                          Ik heb ook IOS en moet niet weten van Android. Dus geen Polestar 2 voor mij

Comment

Working...
                                          X