Lexus IS300h
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tegen de SUV-trend in
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenCamry it is
Mooi vanuit dit perspectief..
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
In zou ook de Camry zeggen, ik vind dat écht geen lelijke auto en 'het is eens iets anders'. Maar je moet er natuurlijk dagelijks mee rijden en heb geen idee hoe zoiets rijdt..
Zegt Opel je iets? Anders een Insignia? Al heb ik geen idee wat zoiets verbruikt.
Edit: ik weet dat je een Alfa Romeo Giulia al hebt 'afgewezen' maar dat blijft toch een bangelijk schoon model, maar ik snap ergens wel dat je daar niet voor staat te springenLast edited by Barie; 26/11/2019, 20:02.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIs dat een Chinese versie van een BMW 3?Last edited by N-D-D-V-D-B; 26/11/2019, 21:35.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenhonda civic sedan
Is heel persoonlijk, natuurlijk.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenZegt Opel je iets? Anders een Insignia? Al heb ik geen idee wat zoiets verbruikt.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
Was een 320i“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Wat een lelijk gedrocht is me dat?For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Vind het ook op niks trekken.
Ze zitten daar precies met Japans / Koreaanse designers uit de jaren 90.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenZe zitten daar precies met Japans / Koreaanse designers uit de jaren 90.
Ik mis Bangle...For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk had het over VAG, ja BMW blijft halsstarrig vasthouden aan Apple only.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Audi A3 sedan
Volkswagen heeft er ook wel een paar
Dacia logan das nog een echte berline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenKunnen jullie elders gaan lullen over zetels?
Thx.
Hoe zit het met uw zoektocht? Zit gij nog met kinderen die mee moeten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Groot gelijk, want snap ook niet waarom die hierover komt lullen. Maar hij heeft er zeker plezier in om in elk topic op de man te komen spelen bij mij.
Hoe zit het met uw zoektocht? Zit gij nog met kinderen die mee moeten?
Topic opgeschoond.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJe doet anders aardig u best op dit forum om constant naast de kwestie te gaan.
Topic opgeschoond.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
En anderen niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenZit gij nog met kinderen die mee moeten?
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
Comment