Oorspronkelijk geplaatst door FvDm
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tegen de SUV-trend in
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat heb ik ook gelezen, maar daar ging het ook om een bepaald model dacht ik? Ik stel gewoon Lexus in het algemeen voor.
Maar de Camry staat op hetzelfde platform als de ES (model boven de IS) en heeft dezelfde motor.
Dan vind ik de Camry mooier voor een pak minder geld.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
De Camry is niet mis, vind dat radiatorrooster nogal groot uitgevallen, iets subtieler was dan toch wel wat mooier geweest denk ik.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe Camry is niet mis, vind dat radiatorrooster nogal groot uitgevallen, iets subtieler was dan toch wel wat mooier geweest denk ik.
Daar komt nu ook een sportversie, de TRD en is NASCAR pace car.
Hier zie je ze bijna nooit, wereldwijd is het de bestverkochte sedan (vooral in de VS).
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Dat ziet er toch veel beter uit met die voorbumper.
Die voorbumper hier bij ons ziet er echt niet uit, veel te groot, lijkt precies een verkrachte Lexus.
Van die sportversie heb ik ook al enkele foto's gezien.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Toyota is natuurlijk ook zeer mooi, maar herverkoopwaarde van de japanners is niet zo heel denderend. Maar dat is bij veel merken zo. Als ge er lang genoeg mee rijdt, is dat geen probleem.
Qua berlines buiten de duitsers, vind ik de Alfa Giulia en de XE het mooiste, maar die wilt ge al niet. Betrouwbaarheid kunt ge in twijfel trekken, maar ik persoonlijk zou het daar wel op wagen.
€40000 zou ik dan ook wel persoonlijk aan een auto besteden, maar dan wel een occasieke van een jaar of 3 oud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Hoe kom je daarbij trouwens? Als je naar de cijfers ipv de volksmond gaat kijken, dan zijn de herverkoopwaardes van jappaners over het algemeen hoger dan duitse wagens, percentueel bekeken. Juist omdat deze bekend staan door hun hoge betrouwbaarheid.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk BerichtenAnders mag de hele marketingstrategie van VAG (en vele anderen) de vuilbak in
Rij meer dan 13 jaar BMW en de kwaliteit van het interieur heeft me al meer dan één keer teleurgesteld. Dat is dan een zogenaamd premiummerk.Last edited by N-D-D-V-D-B; 27/11/2019, 21:29.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Idd ja, bij veel van die "premium" merken betaal je gewoon extra voor de naam, dat is alles.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
Belangrijkste woord in je zin: marketing.
Rij meer dan 13 jaar BMW en de kwaliteit van het interieur heeft me al meer dan één keer teleurgesteld. Dat is dan een zogenaamd premiummerk.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
onze E90 was het slechtst. Nieuw gekocht, na 4 jaar knoppen die afpellen, deurklinken ook....
F30: opnieuw deurgrepen (achterzijde is soort rubber dat versterft en afbrokkelt, oplossing gevonden op aliexpress), scheurend sensatec (al eens vervangen), afpellende startknop (aliexpress) en roestend sierdeel versnellingspook (zelf nieuwe m-sport opgestoken).
Over de kwaliteit van de remschijven zwijg ik liever...
Snap je de twijfel om opnieuw de sprong te wagen?For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Belangrijkste woord in je zin: marketing.
Rij meer dan 13 jaar BMW en de kwaliteit van het interieur heeft me al meer dan één keer teleurgesteld. Dat is dan een zogenaamd premiummerk.
VW Arteon geen optie?
Of: nen occasie 5 reeks, die zijn qua kwaliteit wel beter!
Of nen occasie audi A4 met 1.4 of 1.5 tsi, die zijn ook vrij zuinig.
Camry is zeker geen slechte keuze, als het ne nieuwe moet zijn zou ik daar voor gaan. Of mss vindt ge daar ook wel een interessant stock model / directie wagen. Nieuwe premium duitser is weggegooid geld.
Comment
-
Bij mijn E90 waren dat de deurgrepen die afpelden en scheurende sensatec-zetels (2 keer vervangen op 6 jaar),
F30: opnieuw deurgrepen (achterzijde is soort rubber dat versterft en afbrokkelt, oplossing gevonden op aliexpress), scheurend sensatec (al eens vervangen), afpellende startknop (aliexpress) en roestend sierdeel versnellingspook (zelf nieuwe m-sport opgestoken).
Over de kwaliteit van de remschijven zwijg ik liever...
Snap je de twijfel om opnieuw de sprong te wagen?
Ik wil het nu niet jinxen, maar op de 5 jaar met onze F10 nog letterlijk NIEUW dat interieur. En dat was een zeer recente premium selection. Wat een verschil dus met een 3 reeks.
Is dat geen optie? Ik ben zeer tevreden op alle vlakken van de F10. G30 zal kwalitatief niet minder zijn.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Nagel op de kop.
Bij BMW krijg je pas een degelijke kwaliteit als je naar de 5-reeks gaat, bij Audi, Volvo en VW heb je dat al bij lagere modellen.
Zelfs een Polo zit nu deftig in elkaar.
Wat mij heel positief verrast heeft waren de interieurs bij VOLVO.
Al naar een S60 of S90 gekeken? Die geven ook ongelooflijke kortingen voor bedrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenVW Arteon geen optie?
Of: nen occasie 5 reeks, die zijn qua kwaliteit wel beter!
Of nen occasie audi A4 met 1.4 of 1.5 tsi, die zijn ook vrij zuinig.
Is weer iets heel persoonlijk, uiteraard.
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk wil het nu niet jinxen, maar op de 5 jaar met onze F10 nog letterlijk NIEUW dat interieur. En dat was een zeer recente premium selection. Wat een verschil dus met een 3 reeks.Is dat geen optie? Ik ben zeer tevreden op alle vlakken van de F10. G30 zal kwalitatief niet minder zijn.
Kan ik altijd eens bekijken.
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenWat mij heel positief verrast heeft waren de interieurs bij VOLVO.Al naar een S60 of S90 gekeken? Die geven ook ongelooflijke kortingen voor bedrijven.
Euh… Welk bedrijf? Is privé-aankoop.
Last edited by N-D-D-V-D-B; 28/11/2019, 11:03.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Misschien kan je de vergelijking eens maken tussen een nieuwe 3 reeks en een jonge 5 reeks. Een 5 reeks op benzine zal wel meer verbruiken.
Uw eisen zijn op zich niet evident want de merken die toevallig een goeie zuinige benzine motor hebben (VAG, Honda, Mercedes/Renault), spreken u niet aan. Een 320i zal zeker geen zuinigheidswonder zijn. Nen 318d dan maar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenMisschien kan je de vergelijking eens maken tussen een nieuwe 3 reeks en een jonge 5 reeks. Een 5 reeks op benzine zal wel meer verbruiken.
Uw eisen zijn op zich niet evident want de merken die toevallig een goeie zuinige benzine motor hebben (VAG, Honda, Mercedes/Renault), spreken u niet aan. Een 320i zal zeker geen zuinigheidswonder zijn. Nen 318d dan maar?
Indien het een 3 wordt, zal het inderdaad eerder richting 318d gaan.
Vraag me af of het de moeite is te wachten op het salon? Krijg zowel bij BMW als Toyota voorwaarden die beter zijn dan die voor particulieren.
Zullen salonvoorwaarden daaronder kunnen gaan?For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
Comment