Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tegen de SUV-trend in

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Blijkbaar vanaf 2020 wel op de Camry, RAV4 en Corolla.
    Vraag gesteld aan Toyota België en dit is het antwoord:
    "Android Auto op de huidige Camry kan later worden geïnstalleerd via een retrofit.
    Deze functie is tegen mei 2020 beschikbaar in de RAV4 en Corolla-auto’s.
    U kunt Mirrorlink in de Camry installeren als u een Android hebt."

Are you effin' kidding me?
    Later? Wanneer later? Binnen een jaar of 5?
    Mirrorlink? Heb de dame gevraagd of ze wel beseft dat Mirrorlink op weinig smartphones te vinden is en dat ik mijn apps wil gebruiken, niet de nutteloze prullen die mirrorlink oplegt...
    Zou ze antwoorden?
    Last edited by N-D-D-V-D-B; 29/11/2019, 15:00.
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      altijd gratis vervangwagen en je krijgt je wagen gewassen terug.

Zal wel variëren van garage tot garage...

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      De ES is in feite geen nieuwe auto, bestaat al veel langer in de VS. Ze hebben die naar Europa gehaald om het gat op te vullen nu de GS geen opvolger kreeg.
      De huidige Camry bestaat ook al 2 jaar in de VS, hebben ze nu terug naar hier gehaald omdat de Avensis ook geen opvolger krijgt.

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

"Android Auto op de huidige Camry kan later worden geïnstalleerd via een retrofit.

Mirrorlink? Heb de dame gevraagd of ze wel beseft dat Mirrorlink op weinig smartphones te vinden is en dat de apps belachelijk verouderd zijn...
        Zou ze antwoorden?
        Met zo een antwoord ben je inderdaad niks.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Dikke japanse sedans hebben wel iets vind ik. Die benzine motoren lopen ook als naaimachientjes. Jammer dat de Honda Accord hier van de markt verdwenen is. De Mazda 6 is ook leuk.
          Last edited by sunking; 29/11/2019, 15:13.

Comment

• Veel hangt van je budget af natuurlijk, maar uit dit lijstje voor mij zeker de 508.
            Ik vind het nog altijd één van de mooist getekende berlines van de laatste jaren.

BMW3, zal zeker geen slechte auto zijn, maar je moet hem al redelijk uitrusten om er een beetje deftig uit te zien, vind ik.
            Natuurlijk blijft daar het voordeel van de RWD

A200 mijn derde keuze, vooral voor het interieur .

Comment

Mirrorlink? Heb de dame gevraagd of ze wel beseft dat Mirrorlink op weinig smartphones te vinden is en dat ik mijn apps wil gebruiken, niet de nutteloze prullen die mirrorlink oplegt...
              Zou ze antwoorden?
              Ben een beetje laat met mijn reactie, zie ik
              Toen ik daar een half jaar geleden nog rondhing, kregen we inderdaad een planning van Toyota Europe over het uitrollen van Apple Car Play en Android Auto in de verschillende modellen. Maar ik heb toen eerlijk gezegd enkel tijd gehad om dit op te volgen op Lexus... En inmiddels al zodanig volledig ver-Koreaanst dat ik ook dat van Lexus niet meer in detail weet. Ik weet wél dat het de bedoeling was om dit in de verschillende modellen bij Toyota en Lexus uit te rollen over modeljaar 20, 21 en 22. Ofwel gelinkt aan een facelift, ofwel bij de lancering van een nieuw model of nieuwe generatie + inderdaad de hierboven aangehaalde mogelijkheid van retrofit. Maar dat is niet altijd het geval, want gelinkt aan de technische mogelijkheden van het basis systeem.

Ik kan je dus enkel maar helpen met een Stinger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                Ik kan je dus enkel maar helpen met een Stinger
                Goh, als jij daar een ongelimiteerde tankkaart bijlevert, kan erover gesproken worden.

Comment

Zoals eerder al gezegd, SWMBO wil geen SUV en ik wil geen break, dus berline/sedan.
                  Heb niets tegen een 5-deurs, maar daarvan zijn er tegenwoordig nog minder te vinden dan berlines.
                  Huyndai Ioniq hybrid?

Uit de opgesomde lijst vind ik de Camry veruit de meest interessante. Wel heel uiteenlopend. Een 3-serie als zogenaamde rijdersauto (wat dat tegenwoordig ook nog mogen betekenen in de files) en een Camry, een echte comfortable reisauto in hybride versie met automaat... voor mij die laatste altijd tegenover een BMW 3-serie of Peugeot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                    Wel heel uiteenlopend. Een 3-serie als zogenaamde rijdersauto (wat dat tegenwoordig ook nog mogen betekenen in de files) en een Camry, een echte comfortable reisauto in hybride versie met automaat... voor mij die laatste altijd tegenover een BMW 3-serie of Peugeot.
                    Indien de keuze op de 3-serie zou vallen, zou dat hoogstwaarschijnlijk ook met automaat zijn.

Comment

• Van wat gaat je keuze nu uiteindelijk afhangen? heb je inmiddels een voldoende beeld van beide wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                        Van wat gaat je keuze nu uiteindelijk afhangen?

Prijs (eventueel salonvoorwaarden), voorkeur voor benzine, ruimte vooraan/achteraan/koffer, eventueel overnamebod en, niet te verwaarlozen, de rijervaring.

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                        heb je inmiddels een voldoende beeld van beide wagens?
                        Welke beide?
                        We hebben nog geen klassement opgesteld.
                        Ik lees/bekijk ook nog volop tests van de verschillende wagens.
                        Sowieso volgt er nog een proefrit met de top 2 alvorens een definitieve beslissing te nemen.

Wel spijtig dat ik nog geen reacties heb gezien van mensen die effectief met sommige van de wagens ervaring hebben.
                        Last edited by N-D-D-V-D-B; 02/12/2019, 12:18.

Comment

Welke beide?
                          De camry en de 318d.

Wel spijtig dat ik nog geen reacties heb gezien van mensen die effectief met sommige van de wagens ervaring hebben.
                          Da's omdat iedereen voor een SUV gaat tegenwoordig hee .
                          De G20 is nog niet zo lang op de markt en zo heel goed verkoopt hij niet heb ik de indruk.
                          De Camry, is sowieso een buitenbeentje op onze markt.

Dus 'k denk dat ge toch op uw eigen gevoel en testritten, en korting enzo gaat moeten afgaan. Wat eigenlijk altijd het geval is.

Comment

• Je hebt wagens die mooier zijn dan op foto’s maar de camry bewijst het tegendeel en valt echt tegen in het echt .

Comment

• Bedankt voor deze nuttige bijdrage.
                              'k Zal 'm per direct van mijn lijstje schrappen...

Comment

• Toch nog 1 dankbaar persoon op deze aardkloot.

Comment

• Die mottige voorbumper is wat het uitzicht verkloot, voor de rest is die Camry wel een mooie auto.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten

Huyndai Ioniq hybrid?

Uit de opgesomde lijst vind ik de Camry veruit de meest interessante. Wel heel uiteenlopend. Een 3-serie als zogenaamde rijdersauto (wat dat tegenwoordig ook nog mogen betekenen in de files) en een Camry, een echte comfortable reisauto in hybride versie met automaat... voor mij die laatste altijd tegenover een BMW 3-serie of Peugeot.
                                    Zeker die automaat van Peugeot is geen aanrader. Maakt veel lawaai en rare sprongen
                                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten

Zeker die automaat van Peugeot is geen aanrader. Maakt veel lawaai en rare sprongen
                                      Wij hebben een eat8 in onze 5008 benzine en die doet perfect zijn werk.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten

Lawaai heb ik niet opgemerkt tijdens de proefrit, maar schakelen doet 'ie inderdaad niet altijd even vlot.

Comment

• Tja ik ben er gewoon geen fan van. Na talrijke andere automaten is deze echt niets voor mij. Kan in combinatie zijn met de motorisatie. Ik begin me over het algemeen meer en meer te ergeren aan kleine dingen in die wagen (50. Dat ligt zoiezo 99% aan mezelf, maar toch, het is maar een tijdelijk gegeven :-)
                                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Working...
                                          X