Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Scala 1.0TSI 85kW Ambition / e-golf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Skoda Scala 1.0TSI 85kW Ambition / e-golf

Hoi,

we mogen een nieuwe lease wagen kiezen en zitten momenteel nog met 2 kanshebbers.
    nl een mooi uitgeruste scala of een e-golf.

Per week wordt er gemiddeld 2 keer een verplaatsing van 130 km (ong 100km autosnelweg gemaakt) en de rest zijn hoofdzakelijk kortere verplaatsing (voor nog een totaal 150 - 200 km/week).

De e-golf schrikt ons wat af omwille van het onbekende (wat als we toch eens verder moeten rijden, zal dat laden wel altijd lukken, ...), langs de andere kant, met de plannen van Magnette, open VLD en CDV is het misschien wel veilig om voor een elektrische wagen te kiezen (als firmawagen)...

De scala zou dan de veilige keuze zijn (omwille van het vertrouwde tanken).

Wat zouden jullie kiezen?
    en waarom?

Bedankt voor jullie reacties

Je spreekt van "we" en "ons", dus ik ga er vanuit dat je een partner hebt. Heeft de partner ook een wagen? Is deze ruim genoeg voor jullie als jullie een langere afstand zouden willen afleggen? Daarnaast, hoe zit het financieel? Heb je ook een tankkaart? Hoe zit het met het laden? Heb je een plaats voor zelf een laadpaal te zetten? Enz.

Lijkt me dat je heel wat meer informatie zult moeten geven voordat we er iets echt zinnigs over kunnen zeggen.

Comment

ja, er is een ons
      de auto is eigenlijk voor mijn vriendin.
      Ik heb zelf een ruime gezinswagen waarmee we ook de meeste verplaatsingen doen.
      In de lease van de e-golf zit er ook een laadpaal (EV Box), die in onze garage wordt geïnstalleerd, en een laadkaart.
      Ook bij de Scala is met een tankkaart(alle kosten van de "brandstof" worden volledig door de werkgever betaald.)

Comment

In dit geval zou ik persoonlijk eerder voor de e-golf gaan precies. Elektrisch rijdt wel zeer aangenaam. En je hebt in die omstandigheden niet echt last van de nadelen die er nog aan verbonden zijn.

Comment

Working...
        X